trekhaak
Re: trekhaak
Jo, heb hier nog een complete liggen.
Maar je bedoelt waarschijnlijk alleen de kogel die met 4 bouten op het frame zit?
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco '95 300Tdi
www.hanshoekstra.nl
Zonder trekhaak maar met sleepoog voor het geval dat
Maar je bedoelt waarschijnlijk alleen de kogel die met 4 bouten op het frame zit?
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco '95 300Tdi
www.hanshoekstra.nl
Zonder trekhaak maar met sleepoog voor het geval dat
Maar Hans mijn sleepstang past alleen aan een haak.... ga hem geloof ik nog even aanpassen voor Billing
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Ja mag, simpelste oplossing. Wat er niet op zit kunnen ze ook niet keuren, heb nog nooit meegemaakt dat ze de diameter van de kogel gingen meten met de apk.
Doen ze wel bij de RDW. Groet polly
Doen ze wel bij de RDW. Groet polly
Jo,
als je geen toevoegings blad bij je kogel hebt (meer dan 750kg) hoeft de kogel ook niet aan de 50mm maat te voldoen,
alleen bij een goedgekeurde kogel (met typeplaatje) en toevoegingsblad moet ie aan de 50mm maat voor de apk voldoen
als je geen toevoegings blad bij je kogel hebt (meer dan 750kg) hoeft de kogel ook niet aan de 50mm maat te voldoen,
alleen bij een goedgekeurde kogel (met typeplaatje) en toevoegingsblad moet ie aan de 50mm maat voor de apk voldoen
de auto is al gekeurt zonder trekhaak. maar ik had graag een goede nieuwe of bijna nieuw. en de haak is goed voor 2000kg op papier.
jo
jo
weet ik maar je moet dan wel een goedgekeurde haak hebben. en die hebben we niet (ook niet nodig)
jo
jo