thuis gekomen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
joris

thuis gekomen

Bericht door joris »

We zijn net thuis met onze LW

Na een leuk weekend kamperen in bertrix met de LRCH.Heb ik weer een hoop te doen

resultaten
Kapot voor diferentieel
Een bijna gebroken steekas voor
Een hulp-poullie, kleintje bij de dynamo, losgelopen en door de vaste ventilator een gat geslagen in de radiateur.
Hij lekte een beetje dus ik kon gelukkig nog verder rijden. Af en toe even bij vullen

groeten joris treurniet
RoLandrover

Re: thuis gekomen

Bericht door RoLandrover »

Schijnt vaker voor te komen deze week
[www.prikpagina.nl]

gr,

Roland
jeroenm

Bericht door jeroenm »

Ha Joris en anderen,

Wij waren zaterdag al terug, ben wel benieuwd wie en hoe de trophy verlopen is?
Zijn er nog foto's?

Gegroet,

Jeroenm
Eric
joris

Bericht door joris »

He jeroen

De thropy was gaaf
Onze groep bestond ui 2 90 een disco en een lw
Bij de eerste proef zijn meteen al de 90 en de disco uitgevallen
De 90 had zijn uitlaat er onderuit gereden en de disco vond het te zwaar
Dus ben ik maar achter een 90 aan gaan rijden met sper voor en achter
Ging echt hardstikke gaaf. Een paar hellingen waar een vervelend knikje in zat moest ik even geholpen worden.
Maar meer en deel kon ik op eigen kracht.
Tot proef 3 1/2 daar ging het mis een lange helling met een paar vervelende knikken en toen ik boven aan was een boel herrie in het vooronder
toen was het voor mij afgelopen
Foto's heb ik niet digitaal dus als er mensen zijn die er foto's van hebben vind ik dat wel leuk

groeten joris
Maarten B

Bericht door Maarten B »

Hoi Joris en Jeroen,

Zelf zijn wij ook net terug van het LRCH weekend in Bertrix. Wat ons betreft een groot succes. Erg gezellig, veel leuke mensen leren kennen.
Ik heb zelf ook meegedaan aan de trophy met mijn 88" serie 3. Ik werd ingeloot in een team met een 90, een range rover en een 110.
Ik heb uiteindelijk, samen met de 90, 4 van de 5 proeven uitgereden. De range en de 110 hebben niet alle proeven kunnen rijden, voornamelijk door de korte, moeilijke bochten en hobbels en gaten.
Met het hele team hebben we echter wel de eerste plaats in de competitie verkregen!
Joris, jammer dat je schade hebt overgehouden aan het weekend, en je de trophy niet uit hebt kunnen rijden. Wij waren met z'n tweeën helaas de enige series/lightweight die meededen. Het gehalte defenders was sowieso erg hoog tijdens het weekend, maar ik vind dat wij hebben laten zien dat een serie3 en een lightweight ook hun mannetje staan in het terrein.
Ik ga volgend jaar zeker weer!

Greetz, Maarten en succes met de reparaties!!
Peter ©

Bericht door Peter © »

De digitale foto's van het oergezellige weekend (en het sleutel-uurtje) krijg je morgen.
Groeten, Peter ©
Plaats reactie