convooi midden ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
fred101

convooi midden ?

Bericht door fred101 »

ik wil morgen naar de prikkersdag maar er is geen convooi over de a15. ik woon in de buurt van zaltbommel.

fred
Gerben tB

Re: convooi midden ?

Bericht door Gerben tB »

Fred

ff checken:

De route vanuit t warme zuiden.
De route vanuit t oosten en noorden hebben een trefpunt bij Utrecht de Meern
fred101

Bericht door fred101 »

ja maar ik woon aan de A15 en het is nogal om als ik eerst omhoog naar de a12 moet. De A15 gaat recht naar de maasvlakte

fred
Dennis 109

Bericht door Dennis 109 »

Ik rijd vanaf Veenendaal naar de prikkersdag. Als je aan wilt sluiten.....

gr. Dennis 109
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

:-)

Vertel maar hoelaat jullie ongeveer langs Papendrecht komen Sluit ik me ook aan bij de Texaco voor de tunnel bij Alblasserdam.

Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Dennis 109

Wij vertrekken rond 8.30uur uit Veenendaal. Hoelang zou dit rijden zijn met een gangetje van 55 mile?

gr. Dennis 109
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Ik zal kijken of het lukt om vanaf 09.00 bij de Tecaxo te staan bij Alblasserdam.
Zie ik jullie vanzelf langskomen

Groetjes,
Arie
SIII88Ducktaie
Dennis 109

Ik denk rond 10.00 uur. Kan ik gelijk nog even tanken.

gr. Dennis 109
fred101

Bericht door fred101 »

Wij wilden om 11.00 vertrekken zodat we ergens rond 12.30 op de maasvlakte zijn. we rijden met een 90. Als je om 8.30 vertrekt zul je rond 9.00 bij ons in de buurt zijn, een beetje te vroeg voor ons. ik woon in waardenburg, ongeveer 1000 m vanaf de oprit (er is geen afrit) Ik dacht dat het pas om een uur of 12.00 begon. We gaan met de 90 van mijn vrouw want die is nog nooit in de modder geweest. Zal wel heel rustig wat onverhard hobbelen worden want ze is er erg zuinig op. Mijn series mag niet onverhard want ik kan mij niet inhouden (weet ik uit de tijd dat ik een 110 met dubbele lieren en rolkooi had en daarom weet mijn vrouw ook niet zeker of ze het zo'n goed idee vind met de hare te gaan.) en mijn freelander kan niets denk ik. De 101 is nog niet klaar.

fred
Dennis 109

Ik wist eigenlijk niet dat het om 12.00 uur begint. Blijven iets langer op bed liggen en gaan om 9. 15 uur rijden. Dan zijn we rond 10.30 uur bij de Texaco bij Alblasserdam.
Marc 90

Bericht door Marc 90 »

Dennis,

ik sta om 08.45 bij Buunenkamp, tussen KP Grijsoord en Ede. Daar sluit ik aan bij het convooi vanuit het oosten. Daar waar Gerben het erover heeft. Ideetje????

Groetjes Marc
Dennis 109

Jullie komen over de a12 langs Veenendaal. Ik sta voor 9.00 uur klaar bij de eerste benzinepomp na Veenendaal.
Plaats reactie