ervaring met Liebregts 4x4
ervaring met Liebregts 4x4
wie heeft er ervaring met Liebregts 4x4 ?
Van diverse mensen dingen gehoord, maar ik wil het graag eens van julie horen.
ik heb voor mijn RR een paar wiellagers en een setje remblokken beteld, wiellagers te weinig, remblokken verkeerd........................
Bij de telefonische bestelling ben ik toch echt heeeel duidelijk geweest, van de week weer gebeld, en het zou direct opgestuurd worden, maar helaas nog niets ontvangen.
Bij Mark Jansen heb ik de ervaring, voor 1600 uur besteld, de volgeende dag in huis!
Ben ik nu "gewoon" verwend door Mark??
Inmiddels de RR dus toch apk klaar gekregen, kan ie voor een herkansing.
Groeten en tot morgen, Rangie
Van diverse mensen dingen gehoord, maar ik wil het graag eens van julie horen.
ik heb voor mijn RR een paar wiellagers en een setje remblokken beteld, wiellagers te weinig, remblokken verkeerd........................
Bij de telefonische bestelling ben ik toch echt heeeel duidelijk geweest, van de week weer gebeld, en het zou direct opgestuurd worden, maar helaas nog niets ontvangen.
Bij Mark Jansen heb ik de ervaring, voor 1600 uur besteld, de volgeende dag in huis!
Ben ik nu "gewoon" verwend door Mark??
Inmiddels de RR dus toch apk klaar gekregen, kan ie voor een herkansing.
Groeten en tot morgen, Rangie
Re: ervaring met Liebregts 4x4
Heb er een keer zo'n 10 tot 15 artikelen besteld die heel snel en correct geleverd werden.
Hermen
Hermen
Uhhh vraagje Rangie,
Waarom ga je dan ook vreemd ???
groetjes Kees
Waarom ga je dan ook vreemd ???
groetjes Kees
Zelfde geldt voor mij. 1x een bestelling gedaan, die was prima verzorgd.
Groet,
Hanno
Groet,
Hanno
mijn ervaring met Liebregts4x4, leuk bedrijf met goede prijs kwaliteitverhouding.
Jansen is een ander bedrijf met andere prijzen, en vergeet niet dat die verwennerij ook een prijskaartje heeft.
ps.
waarom bel je liebregts niet eens om te vragen naar het bestelde goedje.
dave
Jansen is een ander bedrijf met andere prijzen, en vergeet niet dat die verwennerij ook een prijskaartje heeft.
ps.
waarom bel je liebregts niet eens om te vragen naar het bestelde goedje.
dave
Ik heb een maand of 2 geleden via internet onderdelen besteld. o.a. nokkenas, distributieketting+tandwielen, pakkingen, oliekeerringen. 1,5 week later alles binnen en alles was goed.
Overigens kom ik ook graag bij Marc Janssen.
De onderdelen waren trouwens voor een RR uit 1973
[ourworld.compuserve.nl]
Overigens kom ik ook graag bij Marc Janssen.
De onderdelen waren trouwens voor een RR uit 1973
[ourworld.compuserve.nl]
Marc Janssen gaat mijnszins te hard, hij weet na een heel aantal bezoeken nog steeds m'n naam niet. Zit nu met heel veel plezier bij A&G!
ik heb goede ervaringen met liebregts en ik heb er regelamtig onderdelen besteld en er is in die 2 jaar nog maar 1 keer iets fout gegeaan maar werd met de groots mogelijke zorge en spoed opgelost naar volle tevredenhed van mij
mvg
Alex / Grizzly
mvg
Alex / Grizzly
Ja, waarom ga je "vreemd" ga jij nooit vreemd dan??
"verandering van spijs doet eten"
Ik vindt dat je het niet altijd bij 1 partij moet houden, progress noemen ze dat dacht ik??
Goed, deze bestelling was/is dus niet erg goed verlopen, misschien later nog maar eens proberen.
"verandering van spijs doet eten"
Ik vindt dat je het niet altijd bij 1 partij moet houden, progress noemen ze dat dacht ik??
Goed, deze bestelling was/is dus niet erg goed verlopen, misschien later nog maar eens proberen.
hoi Ron
Heb laatst keerringen besteld en kreeg de verkeerde. En wacht al een week op een prijsje voor raamrubbrs voor mijn achterdeur. Jeroen bestelde een steje hydrolische klepstoters voor zijn V8 en kreeg er 8. Maar ze zijn wel lekker goedkoop.
tot morgen Frank
Heb laatst keerringen besteld en kreeg de verkeerde. En wacht al een week op een prijsje voor raamrubbrs voor mijn achterdeur. Jeroen bestelde een steje hydrolische klepstoters voor zijn V8 en kreeg er 8. Maar ze zijn wel lekker goedkoop.
tot morgen Frank
Heb ook goede ervaringen met Liebregts; natuurlijk gaat er ook wel eens wat fout, met niet passende onderdelen etc. maar het gaat om de manier hoe het opgelost wordt.
Ik heb meer taumatisch ervaringen met "de echte" dealers.
Bart.
Ik heb meer taumatisch ervaringen met "de echte" dealers.
Bart.
Twee keer besteld bij Liebregts en beide keren perfect. werd bij de laatste bestelling zelfs nog even gebeld door hun, om er zeker van te zijn dat ik het juiste besteld had.
Heb er zelf wel eens besteld en nooit problemen gehad. Diverse bekenden ook en nog nooit klachten gehoord. Laten we hopen dat het een 1 malig incidentje was!
grt Tijn
grt Tijn
Waar gewerkt wordt vallen spaanders, niets is menselijker. Heb je problemen betreffende de bestelling bel/mail met de Fam. Liebregts. Weet zeker dat alles in volle tevredenheid opgelost wordt. Weet een ding zeker de koffie is heerlijk en de service is 200%.
Groet,
Pieter Grubben
Groet,
Pieter Grubben