Morgen neem ik de volgende "onderdelen ter uitwisseling" mee:
Broeken kort en lang met LANDROVER logo
Alu traanplaten wings voor serie 3
Sleeplinten 9 m 14 Ton.
ets primer voor Bowy
Ik kom deze keer in een rode Defender 110 2 deur met creme county striping
henk kruims
Siddeburen
06-53 818 440
onderdelen uitwisseling
<b>Re: Duidelijkheid m.b.t. onderdelen uitwisseling</b&
Als er afspraken gemaakt zijn is het geen probleem als er iets uitgewisseld wordt.
Extra materiaal "ter uitwisseling" is niet toegestaan. Het lijkt allemaal strikt en dat is het ook.
Met hoge uitzondering hebben we een vergunning kunnen krijgen. Zowel de Prikkers als andere 4x4 organisaties willen nog graag vaak gebruik maken van de Maasvlakte. Voorwaarde is dat er dan aan de vergunningseisen voldaan wordt welke m.b.t. handel zeer strikt is. Er wordt geen handel toegestaan.
Groeten en tot morgen,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Extra materiaal "ter uitwisseling" is niet toegestaan. Het lijkt allemaal strikt en dat is het ook.
Met hoge uitzondering hebben we een vergunning kunnen krijgen. Zowel de Prikkers als andere 4x4 organisaties willen nog graag vaak gebruik maken van de Maasvlakte. Voorwaarde is dat er dan aan de vergunningseisen voldaan wordt welke m.b.t. handel zeer strikt is. Er wordt geen handel toegestaan.
Groeten en tot morgen,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Re: onderdelen uitwisseling
ik ga niet ruilen, kopen, verhandelen of uitwisselen maar materialen meenemen die een ander voor mij gehaald hebben in een ander deel van het land. En ik heb ook iets voor een ander bij mij. En dat mag volgens mij. Mag het niet op de maasvlakte dan doen we de overheveling wel op de parkeerplaats er voor.
jo
jo
Re: onderdelen uitwisseling
Wat kosten die broeken maat XL
Groetjes Zandrovertje
Groetjes Zandrovertje