Even 3 vragen die een mens op vrijdag bezig houden.
Mijn series 3 88 ex-belgisch leger heb ik vandaageen beetje vertroeteld. Ik zag dat aan de vooras de rubberen ashoezen (soort homokineetrubber) defect was. Zijn deze nou nodig, of kunnen ze eraf blijven?
Ik vindt de series 3 ex-belgisch leger er met zijn smalle spoorbreedte een beetje lief uitzien. Als ik de velg omdraai wordt de spoorbreedte ongeveer 15 centimeter breder en ziet hij er een stuk stoerder uit. Kan dat zo maar?
Ik wil mijn laro 4x4 maken, hierbij moet de vooras veranderd. Past hier iedere as van een seriues 2/3 en van 88 en 109 op? Ik weet dat er bij de belgisch leger een bijzonder differentieel in de achteras zit. Moet je bij aanschaf van vooras hioer rekening mee houden?
Voor de prikkers op prikkersdag: Een fantastische dag!!
Ashoes/spoorbreedte/vooras
Re: Ashoes/spoorbreedte/vooras
1 Die dingen kunnen er gewoon af, is zelfs beter kan ook ook geen water/modder in blijven staan. en roesten je chromen bollekes ook niet...
2 Velgen kun je niet zomaar omdraaien ivm conische wielmoeren en velgen die aan 1 kant conisch zijn. Beste is andere velgen zoelen.
3 Idd elke series vooras past hieronder, wel even ook een tussenbak bijzoeken. Achterdiff is een limited slip diff is handig maar wel juiste olie erin gooien! anders gaat ie kapot en onderdelen zijn niet meer te krijen.
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
2 Velgen kun je niet zomaar omdraaien ivm conische wielmoeren en velgen die aan 1 kant conisch zijn. Beste is andere velgen zoelen.
3 Idd elke series vooras past hieronder, wel even ook een tussenbak bijzoeken. Achterdiff is een limited slip diff is handig maar wel juiste olie erin gooien! anders gaat ie kapot en onderdelen zijn niet meer te krijen.
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Ik heb nog wel een vooras voor je liggen !!
Groeten,
Martin 88" v.d. Velde
Groeten,
Martin 88" v.d. Velde
Welke olie moet er dan in een limited slip diff achteras. Kun je even kort uitleggen wat limited slip diff inhoudt?
Bedankt voor het adequate antwoordt.
Bedankt voor het adequate antwoordt.