hamer en schroevendraaier

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Hulk

hamer en schroevendraaier

Bericht door Hulk »

er werd ( en wordt) nog wel eens beweerd dat een land rover met een hamer en een schroevendraaier te repareren is. Nou gister werd dat weer eens bevestigd.

Hulk moest voor z'n jaarlijks verplichte apkgeldafdracht. naar de garage, maar omdat hij al geruime tijd aan de hik leed en niet op topsnelheid !!! wou komen, moest dat ook maar eens aangepakt worden. hij was al eens aan de monitor geweest en daaruit bleek een klep te blijven hangen, Dus vervangen dat ding maar helaas nog steeds de hik en luier dan een........ in de ww.

volgens een insider op deze site zou ik eens een afspraak moeten maken bij ET in Coevorden.
Zo gezegd zo gedaan dus gister vol goede moed en op tijd vertrokken naar Coevorden.

Hulk op de brug en aan de pc. fout eruit stukje rijden fout erin.
de monteur haalde er een collega bij en die dacht het probleem te weten. een slang kapot, en jawel die slang was inderdaad kapot. omdat ik toch niet wou blijven en een leenauto kreeg heb ik m zelf in Zwolle gehaald. aan het einde van de middag ben ik weer terug gegaan. hij was bijna klaar. 1 wiellager defect maar keurig geen overbodige dingen gedaan.
slang gemonteerd en op naar de APK, jammer dan nog steeds de hik.
de APK was ok maar het probleem bleef.

om 16.50 we gaven het al bijna op kwam monteur nr 4 voorbij en zei zit dit asje soms vast? even voelde hij er aan en stelde voor hem een klapje te geven.

en jawel met de schroevendraaier op het armpje en de hamer met een resolute tik op de kop van de draaier kwam het armpje los.
na een beetje armworstelen was het asje goed los en de hik over.

Op de terugweg heb ik genietend de illegale snelheid van 130 gereden heerlijk.

wel ben ik geschrokken van het uurloon: 49 euri per uur en dat zonder Bloedzuigers Toegevoegde Waanzin.

maar verder lof over de service van ET.

Vico met een snorrende hulk(110 td 5) die al op weg wil naar de Maasvlakte
Marc C.

Re: hamer en schroevendraaier

Bericht door Marc C. »

Mooi dat ie het weer doet Vico,
Maareh, jij schrikt van een uurloon van 49 euro ????
De mijne had ook al tijdenlang problemen welke uiteindelijk door Landroverdealer de Koning in Arnhem zijn opgelost. Godzijdank. En weet je wat die voor een uurloon rekenen??? ACHTENZEVENTIG, sorry voor het geschreeuw, 78 euro!!!
Geen kopje koffie, ook geen gouden kraan daar op de wc maar gelukkig nu wel weer probleemloos rijden. En daar gaat het toch om.

Grtn Marc C.
wilberthje

Re: hamer en schroevendraaier

Bericht door wilberthje »

Tjaa, zo gaat dat he met die hamer tikjes

voor 5 cent werk en die andere 48.95 euro voor de know-how.

Wel fijn toch dat alles weer werkt.

Groet en tot Zondag

Wilberth
Plaats reactie