vandaag rijden in Almere
vandaag rijden in Almere
Ik overweeg Binky ook uit te laten vandaag en Almere is een prachtig terrein. Enige tijd geleden hoorde ik dat er niet meer gereden mocht worden, en als dat zo is, is het jammer van het feestje. Is het terrein nu weer (gedeeltelijk) opengesteld? Ik hoor graag van jullie.
Groet,
John
[home.planet.nl]
Groet,
John
[home.planet.nl]
Re: vandaag rijden in Almere
Hoi John,
Maar ga jij rijden daar? En is het toegestaan?
Groet,
John
[home.planet.nl]
Maar ga jij rijden daar? En is het toegestaan?
Groet,
John
[home.planet.nl]
euhh, heb ik wat gemist.
stap zo in de auto om weer eens sinds tijden die kant op te gaan..
Richard
109 serie III ex leger
het Gele Monster
stap zo in de auto om weer eens sinds tijden die kant op te gaan..
Richard
109 serie III ex leger
het Gele Monster
Richard,
Enige tijd geleden was er sprake dat rijden in Almere niet meer was toegestaan, vandaar mijn vraag. (Groene code, niet doem wat niet mag)
Als het wel mag, kom ik ook graag.
Groet,
John
[home.planet.nl]
Enige tijd geleden was er sprake dat rijden in Almere niet meer was toegestaan, vandaar mijn vraag. (Groene code, niet doem wat niet mag)
Als het wel mag, kom ik ook graag.
Groet,
John
[home.planet.nl]
richard
je kunt kunt in het havengebied van amsterdam gaan rijden
vermoedelijke is de wiwo groep er ook
je kunt kunt in het havengebied van amsterdam gaan rijden
vermoedelijke is de wiwo groep er ook
Hé, dat klinkt ook leuk, wie rijdt daar? (Wiwo?)
Groet,
John
[home.planet.nl]
Groet,
John
[home.planet.nl]
ben vandaag toch weer eens in Almere wezen kijken, zag nergens staan dat het verboden was, heb me uiteraard netjes gedragen.
Wat me wel opviel was dat er heel veel crossers bezig waren en kwam nog een paar 4x4 voertuigen tegen.
Maar er is inderdaad niet zoveel meer aan, wat kunnen ze toch een hoop verknallen....
Gelukkig waren er nog wat diepe plassen en stonden er nog wat stevige bomen zodat ik toch nog mijn lier goed heb kunnen uittesten.
Maar ja weet nu dat ik daar niet meer heen hoef, volgende keer maar naar Amsterdam.
maar eerst volgende week de Maasvlakte op, joepie. Moet nu wel even het gele monster goed gaan wassen, durf hem zo niet te laten zien.
Richard
109 serie III ex leger
Het gele Monster
Wat me wel opviel was dat er heel veel crossers bezig waren en kwam nog een paar 4x4 voertuigen tegen.
Maar er is inderdaad niet zoveel meer aan, wat kunnen ze toch een hoop verknallen....
Gelukkig waren er nog wat diepe plassen en stonden er nog wat stevige bomen zodat ik toch nog mijn lier goed heb kunnen uittesten.
Maar ja weet nu dat ik daar niet meer heen hoef, volgende keer maar naar Amsterdam.
maar eerst volgende week de Maasvlakte op, joepie. Moet nu wel even het gele monster goed gaan wassen, durf hem zo niet te laten zien.
Richard
109 serie III ex leger
Het gele Monster