Ik ben ook nog op zoek naar een aanhanger met een hoog laadvermogen (aanhanger + laadvermogen ca. 3500 kg).
Wie weet hoe breed lading mag zijn wat je op een aanhanger vervoert ? dus hoever mag het oversteken links/rechts en wat is de totale maximale breedte ?
Max breedte is 2.50 meter, en daar mag het absoluut niet buiten steken!
Waar ben je hem voor nodig? Wubbo heeeft eventueel nog een schamelwagen voor je te koop, op 10 inch wielen 4 bij 2 meter 2700 kg bruto 2100 netto
Merk Hapert v 2700
bj 2002
met reservewiel
met oprijbalken
Vervoer div. bouwmaterialen, schaftketen, en voor noodgevallen ook wel eens een zeecontainer L 6058 x B 2438 x H 2591 gewicht 2300 kg. volgens mij mag lading ca. 20 cm links en rechts uitsteken (mits voorzien van borden en bij donker van verlichting) dus een aanhanger met een laadvloeropp. van ca. 2050 x 5000 mm zou voldoende zijn. Voorkeur gaat uit naar een tandemasser aangezien m'n personeel niet zo goed kan manoeuvreren met een schamelaanhanger.
gr.
Jan Aart
p.s. het oversteken links/rechts ben ik zelf nog nioet helemaal zeker van misschien is er iemand die hier ervaring mee heeft (aangehouden) ?
Ja Ploertjes, die aanhanger maar dat "roll off" gaat niet meer zo makkelijk, daar is wat aan gedaan.
Maar de aanhanger is voor Jan Aart te klein denk ik.