de 4x4 auto

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jo "general"

de 4x4 auto

Bericht door jo "general" »

Wie heeft weer eens kunnen zien dat ze het toch weer deden. De echte 4x4's zijn de landrovers eerst een van 30£ en daar na een van 60.000£. Maar ze deden het toch maar weer.
ik blij ik heb er ook een

jo
P&O109V8

Re: de 4x4 auto

Bericht door P&O109V8 »

beetje summiere info jo, svp toelichting ?

gr.
peter
jo "general"

Bericht door jo "general" »

Net op SBS6 of zo topgier de 4x4 speciaal over de nieuwe RR en wat die kan samen met 1 paar andere 4x4 die natuurlijk allen blijven steken in de mud maar de echte serrie 1 en de RR gaan maar door. dat is het echte rijden. Tot zondag 20 maart dan gaan we het allemaal zien. Ik zal wel een video kamera menemen voor wat opmane. En ook de fotocamera als het maar niet te veel regent want daar kunnen die dingen niet goed tegen (zijn jappen).

jo
P&O109V8

Bericht door P&O109V8 »

a-haa, ok
was geen tv aan het kijken
(geen kabel meer sinds juni, nog geen dag gemist)
tot de 20e

gr.
peter
AadG

Bericht door AadG »

Zou jij dan een camera van Lucas kopen die vol elektriek zit ?
Ik niet.
Roger

Bericht door Roger »

Viel er gisteren ook net midden in (Top Gear wel te verstaan).
Prachtig toch om te zien hoe zo'n vette BMW X5 bij t minste of geringste slipt en of in de modder blijft hangen. Ook geen low gear dus de heuvel op maar helemaal vergeten. De Toyo Cruiser van Jeremy Clarckson kwam al niet veel verder eerlijk gezegd. De ouwe series en de nieuwe Range Rover versloegen iedereen met vlag en wimpel. In mn ooghoek zag ik ook ergens n Defender maar ze lieten daar geen prestaties van zien helaas.
Maar ja, Goede wijn behoeft geen krans.
Roger Def 110
schroten

Bericht door schroten »

Was zeker een mooi gezicht, een nieuwe BMW vast in de modder en een serie II zonder moeite er voorbij...
Inderdaat jammer dat de defender niet veel in beeld kwam
groet
Hans
Bart

Bericht door Bart »

Logisch, als je ziet wat je met zo'n Defender kunt uithalen, verkoopt die RR voor geen meter...dan maar inleveren op dat beetje extra comfort. Er is vast wel iemand die een paar ledere zitzakken in een Deffie kan knutselen, eventueel zelfs electrisch aangederven (Althans het eerste 1/2 jaar). En..wie heeft er luchtvering nodig, zolang Scorpion legaal is... ;-)

Bart en Partner.
Plaats reactie