Weet iemand waar ik in de buurt van Zutphen stroom kabels voor mijn lier kan halen?
Ik geloof dat ik 50mm2 nodig heb. Klopt dat?
Ian
Stroom kabels regio Zutphen
Re: Stroom kabels regio Zutphen
Hoegen in Apeldoorn Sleutelbloemstraat
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
[www.lr-Annabel.fotopic.net]
[www.lr-Annabel.nl]
Jorrit
Weet je of ze zaterdag open zijn?
Ik zag in het archief dat jij met een lier en bumber bezig bent. Hoe vordert dit?
Klopt het dat jou relais kastje onder de linker stoel zit?
Bij mij wel maar nog niet op de lier aangesloten. Dit zou betekenen dat ik drie draden moet trekken. Ik kan beter één draad trekken en de relais kast voorop vlak bij de lier monteren. Toch?
Ian
Weet je of ze zaterdag open zijn?
Ik zag in het archief dat jij met een lier en bumber bezig bent. Hoe vordert dit?
Klopt het dat jou relais kastje onder de linker stoel zit?
Bij mij wel maar nog niet op de lier aangesloten. Dit zou betekenen dat ik drie draden moet trekken. Ik kan beter één draad trekken en de relais kast voorop vlak bij de lier monteren. Toch?
Ian
Heb weleens hele mooie dikke kabels gekocht in zo'n speciaalzaak waar pukkelige pubers met petjes de spullen voor hun boomcars plegen te halen...
Hermen
Hermen
Ze zijn op zaterdag tot 12:00 uur open en bij brezan solderen ze de boel niet en gebied toch de voorkeur. En ja ik heb mijn relais onder de stoel, en vandaar uit 3 kabels naar voren. als je het wil zien moet je morgen maar even langs komen, je heb mijn telnr. dus als je nog vragen heb ik ben morgen weer vanaf 8:00 te bereiken. En kabel voor een lier zijn erg belangreik dus ik zal liever iets meer uitgeven voor goede dan dat je lier in de soep draaid.
Succes
[www.lr-Annabel.nl]
ps. foto's van mijn lierbumper staan op de onderste site
Succes
[www.lr-Annabel.nl]
ps. foto's van mijn lierbumper staan op de onderste site