Gisteren tot de ontdekking gekomen dat het wieltje van de vaccuumpomp een beetje raar ronddraaide, hij zwabberde een beetje.
Hij was uitgesleten omdat de vaccuumpomp niet goed gemonteerd was, die stond iets te ver naar achteren, waardoor de v-snaar het wieltje schuin trok en dus de boel ging uitslijten, na overleg met een deskundige besloten om de auto maar rustig even naar Genderen te rijden (SM zo gezegd zo gedaan, vanmorgen op mijn gemak daar naartoe.
Maar onderweg, je raad het al: pats, acculampje ging branden en de temperatuur liep ineens enorm op (normaal komt ie bij dit weer niet eens uit het hoekje), 1,5 kilometer en helemaal in het rood.
Dus maar even gebeld en hebben ze terplaatse even een kleine modificatie uitgevoerd, zodat ik in ieder geval verder naar Genderen kon. Moeizaam remmen zo zonder de vaccumpomp, maar we hebben het gehaald.
Nu maar afwachten wanneer dat ie klaar is en wat het volgende probleem gaat zijn....
Met dank nog aan de "Groene Schavuit" (heb ik die ook eens ontmoet terwijl ie zo dicht bij woont) en aan de jongen van SMB uiteraard
Dat heb ik dan weer.....
Re: Dat heb ik dan weer.....
Zo zie je maar weer een Land Rover brengt je altijd waar je wezen moet. al duurt het soms iets langer
CU Gheert
CU Gheert