Autotron zaterdag
Autotron zaterdag
Zijn er nog prikkers die as zaterdag naar het Autotron gaan
ik weet het heeft niet echt veel met Land-Rover te maken maar goed wel veel Engelse auto's enzo
Groet
Iris
Nipper the red 90
ik weet het heeft niet echt veel met Land-Rover te maken maar goed wel veel Engelse auto's enzo
Groet
Iris
Nipper the red 90
Re: Autotron zaterdag
Wij gaan waarschijnlijk ook even kijken, staan verschillende klanten van me en lijkt me ook wel leuk en gezellig
Over tape en stickers gesproken ik ben al heel lang op zoek naar wit refleterende tape
Bij Overtoom of Vink wel te koop maar wel heel duur(meer dan 200 euro)en zoveel heb ik ook niet echt nodig 5 mtr ofzo
Waar kan je zoiets kopen het moet wel watervast zijn (voor op de Oryx en de 90)
Groet
Iris
Nipper the red 90
Bij Overtoom of Vink wel te koop maar wel heel duur(meer dan 200 euro)en zoveel heb ik ook niet echt nodig 5 mtr ofzo
Waar kan je zoiets kopen het moet wel watervast zijn (voor op de Oryx en de 90)
Groet
Iris
Nipper the red 90
Als je exact doorgeeft welke afmeting je nodig hebt, ik heb het op rol van 50 cm breedte en kan dat op elke gewenste maat, vorm, letter wat dan ook snijden voor je.
Als je doorgeeft wat je exact wil hebben kan ik een prijs voor je maken, en kun je altijd nog kijken of je het wel of niet wil.
info@coolsbelettering.nl
Als je doorgeeft wat je exact wil hebben kan ik een prijs voor je maken, en kun je altijd nog kijken of je het wel of niet wil.
info@coolsbelettering.nl
Da's snel
klinkt al helemaal geweldig
Ik ben op zoek naar stroken van 1,5 cm bij 1 meter en dat 4x
Groet
Iris
Nipper the 90
klinkt al helemaal geweldig
Ik ben op zoek naar stroken van 1,5 cm bij 1 meter en dat 4x
Groet
Iris
Nipper the 90
Jaja, wij zijn snel
Als je deze afmeting neemt ben je net zo veel kwijt als je 10 stroken zou nemen als dat je er 4 neemt dus die offereer ik er dan maar meteen bij.
Prikkersprijs is : 40 euro (normaal ongeveer 80 euro)
Het is reflecterend, vrij dik materiaal, dat gebruiken wij ook voor wagens van de Politie en Justitie. Autowasstraat bestendig. Hogedruk niet te dicht bij en niet te hoge temperatuur.
Als je deze afmeting neemt ben je net zo veel kwijt als je 10 stroken zou nemen als dat je er 4 neemt dus die offereer ik er dan maar meteen bij.
Prikkersprijs is : 40 euro (normaal ongeveer 80 euro)
Het is reflecterend, vrij dik materiaal, dat gebruiken wij ook voor wagens van de Politie en Justitie. Autowasstraat bestendig. Hogedruk niet te dicht bij en niet te hoge temperatuur.
Verkocht
Helemaal prima
Dan heb ik zeker genoeg
Ik zit nu nog op m'n werk en vanavond ga ik karten maar zal je morgen wel ff bellen over de aflevering evt as zaterdag of op de prikkersdag,maar dat zal het probleem niet zijn
Groet
Iris
Nipper the red 90
Helemaal prima
Dan heb ik zeker genoeg
Ik zit nu nog op m'n werk en vanavond ga ik karten maar zal je morgen wel ff bellen over de aflevering evt as zaterdag of op de prikkersdag,maar dat zal het probleem niet zijn
Groet
Iris
Nipper the red 90
Kan ik wel gewoon het tel nr van Coolsbelettering gebruiken
Tja je weet maar nooit
ik ken mensen die op hun werk zitten te prikken en soms kan je dan beter maar ff voorzichtig zijn je weet nooit
Groet
Iris
Nipper thge red 90
Tja je weet maar nooit
ik ken mensen die op hun werk zitten te prikken en soms kan je dan beter maar ff voorzichtig zijn je weet nooit
Groet
Iris
Nipper thge red 90
Sorry dat ik het gesprek zo snel afkapte, maar ben alleen en de telefoon ging alweer.
Ik zie je in ieder geval a.s. zaterdag in de winkel, ik zal zorgen dat de koffie gereed is.
Ik zie je in ieder geval a.s. zaterdag in de winkel, ik zal zorgen dat de koffie gereed is.
Helemaal geen probleem ,trouwens ik moet hier af en toe ook wat doen
Ik zie je zaterdag
Groet
Iris
Nipper the red 90
Ik zie je zaterdag
Groet
Iris
Nipper the red 90