5 in 1 oil stabilizer ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Gerda4

5 in 1 oil stabilizer ?

Bericht door Gerda4 »

Hallo

Heeft er iemand wel eens gehoord van 5 in 1 oil stabilizer van het merk "grace products" uit de USA?

Zo ja; wel of niet gebruiken en waarom?
Jan F.

Re: 5 in 1 oil stabilizer ?

Bericht door Jan F. »

Ach, als al die wondermiddeltjes nou zo goed zouden werken......

Groet, Jan F.
"The Real 90"
Gerda4

Bericht door Gerda4 »

Fijn antwoord!? Daar hebben we iets aan......

Bedankt in ieder geval.
Jan F.

Bericht door Jan F. »

Wat ik ermee bedoel te zeggen:
De meeste olie toevoegmiddelen kosten een berg geld(per liter) en als je gewoon een goede olie gebruikt heb je ze helemaal niet nodig. De beloofde besparingen op brandstof/levensduur/verbeterde smeereigenschappen zijn niet waarneembaar en leveren de investering niet op. Of dacht je soms dat als het zo'n supertoevoeging was de grote oliemaatschappijen deze dopes niet al standaard erbij zouden doen??

Groet, Jan F.
"The Real 90"
Gerda4

Bericht door Gerda4 »

Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar somige voertuigen hebben deze toevoegingen niet nodig en de olie zou dus dan helemaal duur worden om het in alle olies te verwerken, het zal ook niet helemaal voor niks op de markt zijn denk ik, ik vraag of iemand het kent en of ik het beter wel of beter niet gebruiken kan.
De algemene meningen over de algemene toevoegingen zijn wel bekend bij me, daar staat het prikbord vol van, maar misschien dat iemand dit kent, gewoon gekocht bij de plaatselijk automaterialenhandel, die over het algemeen goede artikelen leverd, maar omdat dit spul toch twijfels bij me oproept mede wegens de afgelopen discussies hier op het prikbord toch even de vraag, somige artikelen zijn ook zoals het spreekwoord zegt: baad het niet dan schaad het niet, misschien is dit er een van.

In ieder geval bedankt Jan (Y)
Mathieu van den Berg

Bericht door Mathieu van den Berg »

Maar ja,als het niet helpt,dan heeft het toch geld gekost!
Iets waar de gemiddelde LandRover bezitter toch al zo weinig van heeft!
Ik iniedergeval wel!..........snif...........snif

Mvg.Mathieu van den Berg.109S3
Plaats reactie