Wie oh wie..... kent een bedrijf of een persoon die goed een hangend hemeltje van een RR classic weer strak kan maken??
graag een reactie!
m.vr.gr. Lars
hemeltje range
Re: hemeltje range
Gewoon zelf doen. Haal het hemeltje eruit, haal de oude stof eraf, maak het "karton" schoon, haal stof op de markt van een kleur die je aanstaat, (stretch) haal een paar bussen spuitlijm en ga lekker plakken. Stroken over de breedte van het hemeltje van zo'n 20 cm per keer. De stof alleen aandrukken, niet uitwrijven. De lijm komt namelijk door de stof maar als je het aandrukt zie je daar niets van, als je gaar wrijven krijg je vegen. Gebruik genoeg lijm.
Succes, Ard
Succes, Ard
hoi ik heb het ook zelf gedaan.ongeveer als hierboven.meer als je spuitlijm gebruikt
volgens aanwijzing op de bus en het niet te dik doet komt er geen lijm doorheen.
bovendie heb ik de stof in een geheel erop gelijmd wat een mooi effect geeft.
ik heb T-shirt stof gebruikt want die rekt in 2 richtingen.als je met 2 man bent
is het in een avond gepiept.ik ga naar de prikkers dag dus als je ook komt
kun je het resultaat bekijken,groenmetallic RR met Roofrack en kenteken
VX-32-DV.
groeten Jeroen
volgens aanwijzing op de bus en het niet te dik doet komt er geen lijm doorheen.
bovendie heb ik de stof in een geheel erop gelijmd wat een mooi effect geeft.
ik heb T-shirt stof gebruikt want die rekt in 2 richtingen.als je met 2 man bent
is het in een avond gepiept.ik ga naar de prikkers dag dus als je ook komt
kun je het resultaat bekijken,groenmetallic RR met Roofrack en kenteken
VX-32-DV.
groeten Jeroen
Je wil het niet geloven maar ik heb mijn hemeltje goed schoon gemaakt.
Slechte plekken wat geplamuurd gewoon met standaard spul voor huis thuin en keuken.
Gestructuurverft en daarna op kleur in de latex gezet.
Ik geef toe dat is niet origineel maar ziet er heel netjes uit en is afwasbaar (even een goede latex gebruiken.
Slechte plekken wat geplamuurd gewoon met standaard spul voor huis thuin en keuken.
Gestructuurverft en daarna op kleur in de latex gezet.
Ik geef toe dat is niet origineel maar ziet er heel netjes uit en is afwasbaar (even een goede latex gebruiken.