Kolonne zuid nl

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
kees

Kolonne zuid nl

Bericht door kees »

Hoi zuiderlingen,
Ik heb de link zitten kijken voor de kolonne zuid nl. Helaas heeft de coordinator voor zuid geen mogelijkheid om te gaan, en is dit overgedragen aan dave Frencken.Maar ik zie nergens wat staan over de vertrektijden en punten om aan te haken, ik wil zondag vertrekken, en bij moergestel ( tilburg ) ergens aanhaken. Ik hoop dat Dave nog even wat laat horen, anders wil ik voorstellen voor alle zuiderlingen die op zondag gaan vertrekken, om samen een aantal punten vast te gaan leggen met bijbehorende tijden, zodat we toch uit het zuiden een mooie kolonne kunnen gaan vormen.
Hopelijk krijgen we alles op de rit,

groetjes Kees
geert 88 SIIID

Re: Kolonne zuid nl

Bericht door geert 88 SIIID »

Kees, goed idee.

ik wil ook zondag gaan met de collonne

Ik woon in Waalre onder Eindhoven.

Groetjes

Geert van Dongen.
kees

Bericht door kees »

Hoi Geert,
Dan moet je dus over eindhoven, en daarna richting tilburg, net voorbij de afslag Moergestel heb je een parkeer terrein, dat zou een mooie plek zijn om aan te haken. Voor mensen uit tilburg, na de afslag Gilze , Rijen, Baarle Nassau heb je een shell station deze ligt aan de A58, ook weer een mooie plaats om aan te haken, tanken, snacken enz. vandaaruit richting breda, en dan via A16 richting Rotterdam.Een stukje voorbij Prinsenbeek een Esso station aan de A16, ook weer een mooie plek voor de mensen omgeving Breda om aan te haken.
Nu de tijden nog, laat maar eens horen.
Groetjes Kees
Vincent

Bericht door Vincent »

Kees,

Even geduld, komende week worden te tijden van kolonne zuid op het prikbord geplaatst.

Vincent
jack

Bericht door jack »

Hey Kees

Ik woon ik geldrop ,ik hou het in de gaten rij in mooi achter jou aan.
jack
Plaats reactie