Hoi
Wie heeft er ervaring met inbouwen peugeot 2.5TD in serie? Graag zou ik een (losse) ombouwset bekijken, voordat ik er een bestel. Ook ingebouwd is welkom. Hoe zijn ervaringen met Steve Parker set en levering??
bedankt voor reakties,Co
ombouwset peugeot diesel
Re: ombouwset peugeot diesel
Beste co,
Ik heb vorige zomer een 505 XDE motor ingebouwd
De ervaringen met chris Perfect zijn erg goed beter als met andere Engelse bedrijven met landrover spul.
De inbouw is best een flinke klus ik heb een turbo diesel met intercooler ingebouwd
radiator van een defender300 tdi gebruikt hier zit de oliecooler en de intercooler ingebouwd.
Een betere Diesel is er niet ik vind hem beter rijden als een discovery met 300tdi motor ook is hij zuiniger en behoorlijk snel .
Mijn max snelheid gereden tot nu is 141 km/h (ik had nog gas over)en dat met een series 3 LWB .Ik heb wel schijfremmen voor dit is wel een aanrader.
voor meer info of foto's
m.heijnen1@chello.nl
groeten,
Marc
Ik heb vorige zomer een 505 XDE motor ingebouwd
De ervaringen met chris Perfect zijn erg goed beter als met andere Engelse bedrijven met landrover spul.
De inbouw is best een flinke klus ik heb een turbo diesel met intercooler ingebouwd
radiator van een defender300 tdi gebruikt hier zit de oliecooler en de intercooler ingebouwd.
Een betere Diesel is er niet ik vind hem beter rijden als een discovery met 300tdi motor ook is hij zuiniger en behoorlijk snel .
Mijn max snelheid gereden tot nu is 141 km/h (ik had nog gas over)en dat met een series 3 LWB .Ik heb wel schijfremmen voor dit is wel een aanrader.
voor meer info of foto's
m.heijnen1@chello.nl
groeten,
Marc
Geen antwoord, maar ik ben wel nieuwsgierig. Ik zit zelf namelijk aan hetzelfde te denken.
vraag eens bij Bert v.d Wereld die rijdt al een jaar of 10 met een peugeot 2.5TD in zijn 88"hybrid in de ronte
Probeer het eens bij Roel Baaij www.roelands4wd.nl hij bouwt ze voor zover ik weet namelijk in.
Hij rijdt zelf ook landpeugeotrover.
Frans Bonnes
Hij rijdt zelf ook landpeugeotrover.
Frans Bonnes