Wie kan en wil met mij zijn ervaring met IWEMA gasinstallatie delen?
Groet.
Polli
LPG van IWEMA
Re: LPG van IWEMA
Ik krijg het gevoel, dat wanneer je toch iets duidelijker bent,
je ook iets meer kan verwachten.
't is maar een tip,..
wie ben je ,wat wil je, waarom wil je dat,..en hoe kom je erbij om dat hier te vragen?
gr,
roland
je ook iets meer kan verwachten.
't is maar een tip,..
wie ben je ,wat wil je, waarom wil je dat,..en hoe kom je erbij om dat hier te vragen?
gr,
roland
Ik ben Polli en ben in het bezit van een aantal classics. Nu heb ik in een
van mijn 95-er classic een Iwema installatie. Ik weet niet wat ik mag verwachten van zo een dure installatie, maar sta bijna elke ochtend stil aan het einde van
de straat. Hij start automatisch op benzine en schakelt bij bepaalde onderdruk automatisch over op lpg waarna hij na een 100 meter stilvalt. Dan weer handmatig overschakelen op benzine en na lang doorstarten loopt hij wel weer. Dan over op lpg en flink gasgeven doet hij het verder prima.
Ik zou graag van gedachte willen wisselen met V8 injectierijders die zo
eenzelfde installatie bezitten.
Groet.
Polli
van mijn 95-er classic een Iwema installatie. Ik weet niet wat ik mag verwachten van zo een dure installatie, maar sta bijna elke ochtend stil aan het einde van
de straat. Hij start automatisch op benzine en schakelt bij bepaalde onderdruk automatisch over op lpg waarna hij na een 100 meter stilvalt. Dan weer handmatig overschakelen op benzine en na lang doorstarten loopt hij wel weer. Dan over op lpg en flink gasgeven doet hij het verder prima.
Ik zou graag van gedachte willen wisselen met V8 injectierijders die zo
eenzelfde installatie bezitten.
Groet.
Polli
Polli,
Misschien is het een idee om het probleem voor te leggen bij Iwema zelf.
iwema.lpg@chello.nl
En gewoon in het Nederlands, gemakkelijker kan bijna niet.
Dennis B.
Misschien is het een idee om het probleem voor te leggen bij Iwema zelf.
iwema.lpg@chello.nl
En gewoon in het Nederlands, gemakkelijker kan bijna niet.
Dennis B.
Hallo Polli
Ik heb zelf inmiddels jaren met een Iwema installatie gereden en nooit problemen gehad anders dan zelf veroorzaakt (ander luchtfilter gemonteerd, K&N) en heb meerdere autos met iwema installaties uitgerust.Bel Hugo van Iwema ik weet zeker dat het een kleinigheidje is.
Ik heb zelf inmiddels jaren met een Iwema installatie gereden en nooit problemen gehad anders dan zelf veroorzaakt (ander luchtfilter gemonteerd, K&N) en heb meerdere autos met iwema installaties uitgerust.Bel Hugo van Iwema ik weet zeker dat het een kleinigheidje is.
Hé Roland,
Moet je eerst je doopceel lichten voordat je hier volgens jou een vraag mag stellen???
Edwin
Moet je eerst je doopceel lichten voordat je hier volgens jou een vraag mag stellen???
Edwin