Ik ben al lang op het web aan het zoeken en ben bij verschillende automaterialen handels geweest voor een temperatuur meter maar kan niks vinden.
De capilair/buis van mijn orginele temperatuurmeter (gecombineerd met oliedrukmeter) is kapot en ik ben nu op zoek naar een (elektrische) temperatuur meter voor in mijn series IIa benzine uit 1966.
Heeft iemand nog een ronde (liefst origineel uitziende) meter met aansluiting uit een donor auto oid liggen? Of heeft iemand tips waar ik verder kan zoeken?
Ik wil eigenlijk wel voor de lange rit naar de maasvlakte 20 maart wat ingebouwd hebben.
alvast bedankt,
Pieter Baart
temperatuur meter
Re: temperatuur meter
Pieter,
Deze sites geven aan dat er in ieder geval nog veel nieuw te krijgen is:
[www.egauges.com]
[www.caigauge.com]
Ik zit trouwens zelf ook met een (Smiths) oliedrukmeter die aan de achterkant eindigt in een loshangend draadje, iemand een idee?
Groeten, Herman.
Deze sites geven aan dat er in ieder geval nog veel nieuw te krijgen is:
[www.egauges.com]
[www.caigauge.com]
Ik zit trouwens zelf ook met een (Smiths) oliedrukmeter die aan de achterkant eindigt in een loshangend draadje, iemand een idee?
Groeten, Herman.
Re: temperatuur meter
Pieter,
Ben je ook al bij Automat in Alkmaar geweest ?
Zij hebben daar de catalogus van VDO en kunnen daar alles uit bestellen.
Het zijn hele geschikte jongens daar en zitten in het oude pand van Martin Schilder bedrijfswagens aan de Beverkoog. Ik heb er mijn toerenteller voor de 101 vandaan.
Dennis B.
Ben je ook al bij Automat in Alkmaar geweest ?
Zij hebben daar de catalogus van VDO en kunnen daar alles uit bestellen.
Het zijn hele geschikte jongens daar en zitten in het oude pand van Martin Schilder bedrijfswagens aan de Beverkoog. Ik heb er mijn toerenteller voor de 101 vandaan.
Dennis B.