ik heb alles al geprobeerd maar krijg nog steeds een back fire door de edelbrock carb wat kan ik nu nog doen alle onstekingsstappen staan perfect wat is er nu toch verkeerd ik ben radeloos nu?????
iemand hier ervaring mee
het is voor een range rover 3.5v8 alleen op benzine
nog steeds back fire
Re: nog steeds back fire
Misschien dat je dit nog kan proberen (als je het nog niet hebt gedaan). Vervang de brandstofpomp voor een nieuwe (of goede tweedehands). Ik zelf heb ook gigantische problemen gehad met de ontsteking en dergelijke, veel vernieuwd, veel gereviseerd aan het hele spul. Bleek uiteindelijke dat de pomp niet genoeg en niet gelijkmatig benzine aanvoerde. Nieuwe pomp en nooit meer een probleem gehad!
Groeten Henk
Groeten Henk
Re: nog steeds back fire
Sluit de carb wel mooi aan op het inlaatspruitstuk?
heb zelf ooit zo'n geintje gehad met een chevy met edelbrock, trok deze steeds valse lucht en zoek je je een ongeluk.
Groet, Jan F.
"The Real 90"
heb zelf ooit zo'n geintje gehad met een chevy met edelbrock, trok deze steeds valse lucht en zoek je je een ongeluk.
Groet, Jan F.
"The Real 90"
Re: nog steeds back fire
Hallo Steven
Ik heb dit probleem ook gehad met een RR met hollycarb na het monteren van een nieuwe electrische brandstofpomp was dit over (minimale druk 4psi)
Ik heb dit probleem ook gehad met een RR met hollycarb na het monteren van een nieuwe electrische brandstofpomp was dit over (minimale druk 4psi)