LT230metRR assen
LT230metRR assen
LT230metRR assen
Hallo Prikkers,
Ik heb een2.5l met een 5bak lt230 tussenbak gemonteerd,
i.v.m. vooras wil ik RR classic assen monteren/aanpassen, kom ik qua snelheid een beetje goed uit met de overbrenging? Harder dus?
Groet Jan88111
Hallo Prikkers,
Ik heb een2.5l met een 5bak lt230 tussenbak gemonteerd,
i.v.m. vooras wil ik RR classic assen monteren/aanpassen, kom ik qua snelheid een beetje goed uit met de overbrenging? Harder dus?
Groet Jan88111
Re: LT230metRR assen
uit wat voor laro komt die tussenbak i.e. wat is de overbrengingsverhouding???
als je 2.5 sterk genoeg is moet je +-10/15% sneller gaan
als je 2.5 sterk genoeg is moet je +-10/15% sneller gaan
je hebt weleens waar nieuwere en oudere typen met en zonder geventileerde schijfen en of ABS sensors etc. maar basic zijn het dezelfde assen
jup, maar als je oude diff's 90V8 zijn zou ik die lekker laten zitten zijn te herkennen 4 sateliet wielen inplaats van 2
de assen die er onder mijn 88111 zitten zijn de orginele, de 2.5l met lt230bak komt uit een defender90 uit 84', de RR assen uit 89' heb ik nog liggen,
mijn plan is om achteras alleen het dif te vervangen en vooras voledig te vervangen,i.v.m. de steekassen.
mijn plan is om achteras alleen het dif te vervangen en vooras voledig te vervangen,i.v.m. de steekassen.
duur, zeldzaam, en sterk
(hoewel ze volgens mij niet bij alle 90 V8's zijn gebruikt toch?, dacht alleen bij die speciale uitvoering)
(hoewel ze volgens mij niet bij alle 90 V8's zijn gebruikt toch?, dacht alleen bij die speciale uitvoering)
Die vooras volledig vervangen is wat lastig omdat de as breder is en je bladveren op de plek van de spoorstang komen (even zoekopdrachtje in het archief is al heel veel over geschreven....)
Cheers BOwy
Cheers BOwy
Spacers tussen Serie ashuis en RR fusee en bunnewerk moet volgens mij niet moeilijk zijn.
Anton
Anton