Hallo,
Ik had beloofd afgelopen zaterdag ook naar Mortel te komen om Bart Hendriks de laatste eer te bewijzen. Ik had vrijdagavond nog gekeken of er bijzonderheden waren omtrend een verzamelplaats en tijdstippen. Ik kon op dat moment niets vinden. Ik had in mijn gedachten dat een erehaag zou zijn van de kerk naar de begraafplaats, dus ik wilde net voor de kerkdienst aanwezig zijn. Toen ik zaterdagochtend om 09.00u nog ff wilde checken op de prikpagina, zag ik tot mijn grote schrik dat het om 09.45u verzamelen was. Aangezien ik vanuit Waalwijk nog minimaal een uur tot vijf kwartier te rijden had, heb ik besloten om maar niet meer te gaan. Eigenlijk een slap exuus, maar op dat moment dacht ik dat ik het zeer zeker niet meer op tijd zou halen. Voor diegenen die wel zijn gegaan en vooral de nabestaanden van Bart; SORRY!!
groeten,
Arno
SORRY!!
Re: SORRY!!
Jammer dat je er niet was, maar vanuit Waalwijk rij je in een klein uur naar Mortel en had je mooi op tijd kunnen zijn maargoed er waren toch 12 Landrovers en de straat voor de kerk was goed gevuld, de dienst was mooi en achteraf zijn we met een 4tal auto`s voorgegaan ion de stoet op weg naar de plaats waar de koffie en de broodjes stonden te wachten.
De familie van Bart heeft het zeer op prijs gesteld dat we er waren en zeiden ook dat Bart het waarschijnlijk nee zeker prachtig gevonden zou hebben.
En een Sorry is niet nodig hoor, het was goed om er bij te kunnen zijn.
No hard feelings
De familie van Bart heeft het zeer op prijs gesteld dat we er waren en zeiden ook dat Bart het waarschijnlijk nee zeker prachtig gevonden zou hebben.
En een Sorry is niet nodig hoor, het was goed om er bij te kunnen zijn.
No hard feelings