apk goed gekeurd maar wel met brokken
apk goed gekeurd maar wel met brokken
mooi ik heb dus sinds een week een nieuwe apk op mijn ambulance.
maar toen ik "GG" weer terug kreeg voelde mijn versnellings bak aan als een grote pan soep waar je eindeloos in kan roeren zonder een bal te vinden, en de vierwiel drive zat er nog op ("GG" was van nijmegen naar arnhem gekomen) dus met vierwiel drive.
maar is het nu mogelijk om de garage aansprakelijk te stellen?
of moet ik langs met een stuk krik o.i.d om mijn gelijk te halen?
heeft iemand eerder zo iets gehad? en zo ja wat heb je toen gedaan?
groeten van Jasper
maar toen ik "GG" weer terug kreeg voelde mijn versnellings bak aan als een grote pan soep waar je eindeloos in kan roeren zonder een bal te vinden, en de vierwiel drive zat er nog op ("GG" was van nijmegen naar arnhem gekomen) dus met vierwiel drive.
maar is het nu mogelijk om de garage aansprakelijk te stellen?
of moet ik langs met een stuk krik o.i.d om mijn gelijk te halen?
heeft iemand eerder zo iets gehad? en zo ja wat heb je toen gedaan?
groeten van Jasper
Re: apk goed gekeurd maar wel met brokken
Hoi
Wie is in de auto van arnhem naar nijmegen gereden? En in jouw opdracht? En mag jij vermoeden dat ze voldoende verstand hadden van LR? Bovag bedrijf?
groet Frank
Wie is in de auto van arnhem naar nijmegen gereden? En in jouw opdracht? En mag jij vermoeden dat ze voldoende verstand hadden van LR? Bovag bedrijf?
groet Frank
spijtig dit te horen,
ik ben altijd zeer huiverig voor de moderne garage bedrijven. die zijn echt enorm goed in golfjes met boord kompjoeters. PC-tje eraan en ze weten wat er mis is.
ouderwetse bladveren, aandrijfassen en versnellingsbakken, ed. is een groot vraagteken voor ze. ik ben er zelf ALTIJD bij (met LaRo documentatie) om eventuele onduidelijkheden toe te lichten. op mijn gammele SIII dieseltje was de laatste keer bijna een roetmeting los gelaten (ten onrechte) en het feit dat er geen gordels in zaten vonden ze toch echt reden tot afkeur. na informeten bij het RDW bleek het toch te kloppen (had ik ze ook al proberen uit te leggen)
succes met je ellende.
Yuri
SIII 109D
ik ben altijd zeer huiverig voor de moderne garage bedrijven. die zijn echt enorm goed in golfjes met boord kompjoeters. PC-tje eraan en ze weten wat er mis is.
ouderwetse bladveren, aandrijfassen en versnellingsbakken, ed. is een groot vraagteken voor ze. ik ben er zelf ALTIJD bij (met LaRo documentatie) om eventuele onduidelijkheden toe te lichten. op mijn gammele SIII dieseltje was de laatste keer bijna een roetmeting los gelaten (ten onrechte) en het feit dat er geen gordels in zaten vonden ze toch echt reden tot afkeur. na informeten bij het RDW bleek het toch te kloppen (had ik ze ook al proberen uit te leggen)
succes met je ellende.
Yuri
SIII 109D
ehhhhhhhhhhh?
een bevriende monter heeft em apk klaar gemaakt en weg gebracht en op gehaald.
of ze verstand hebben van laro? duidelijk dus niet.
was het een bovag bedrijf?
geen idee maar dit is het adres.
Lindenholt
St Agnetenwg 45a
6545AT Nymegen
Tel 024 3785280
een bevriende monter heeft em apk klaar gemaakt en weg gebracht en op gehaald.
of ze verstand hebben van laro? duidelijk dus niet.
was het een bovag bedrijf?
geen idee maar dit is het adres.
Lindenholt
St Agnetenwg 45a
6545AT Nymegen
Tel 024 3785280
Hoi
Maar wie wil je dan aansprekelijk stellen? Je bevriende monteur, die zwart voor een vriendenprijsje jouw auto door de APK heeft geloodst? Word erg lastig..
Veel succes ermee
groet Frank
Maar wie wil je dan aansprekelijk stellen? Je bevriende monteur, die zwart voor een vriendenprijsje jouw auto door de APK heeft geloodst? Word erg lastig..
Veel succes ermee
groet Frank
net even contact gehad met het garage bedrijf, en die weten van niks, ze hebben em alleen op de brug gehaden verder niks. .het is de schuld van de ander.
ik kan me wel voor mijn kop stompen.
hoe kan ik snel zien of mijn aandrijflijn van de voorwielen naar zijn grootje is zonder hem in de vierwiel te zetten en een stuk te rijden?
ik kan me wel voor mijn kop stompen.
hoe kan ik snel zien of mijn aandrijflijn van de voorwielen naar zijn grootje is zonder hem in de vierwiel te zetten en een stuk te rijden?
Hij bedoeld volgens mij als zwartwerker.... oftewel beunhaas....
Cheers bowy
ps hoe je kunt testen of je steekassen of diff kapot is is vrij eenvoudig, effe obbokken en checken (staat wel diverse keuren in het prikarchief beschreven...)
Cheers bowy
ps hoe je kunt testen of je steekassen of diff kapot is is vrij eenvoudig, effe obbokken en checken (staat wel diverse keuren in het prikarchief beschreven...)
Yuri, ik rij zelfs van limburg naar Dommelen achter de bierbrouwer zit een bedrijf dat veel laro doet keuren. Ben er zeer tevreden over. Ze zijn eerlijk en repareren niets, alleen een lampje.
jo
jo
Gelukkig zijn er ook nog keurende Landroverrijders... 
En die heer in Dommelen, zeker niet slecht. Maar wacht even tot een weekje na de carnaval...
Bart.

En die heer in Dommelen, zeker niet slecht. Maar wacht even tot een weekje na de carnaval...
Bart.
Het is niet een Heer maar ze zijn met 2e. en het is een bedrijf dat niets anders doet dan APK keuringen voor alle voertuigen.
jo
jo
er zijn ook garage's die een monteur in dienst hebben die toevallig larogek is !!!
zoek zo'n garage op !!!!
en vraag of die je laro mag keuren .....DAT voorkomt problemen!
monteur(bij opel ),keurmeester en landrovergek
Jan-Cees!
zoek zo'n garage op !!!!
en vraag of die je laro mag keuren .....DAT voorkomt problemen!
monteur(bij opel ),keurmeester en landrovergek
Jan-Cees!
Hoi, jo hoe heet die garage in dommelen het is ook niet ver van mij vandaan volgens mij ben ik er al eens met een volvo 340 geweest maar dat ging niet zo goed en waren ze erg streng,maar met de laro weet ik het nog niet,wij gaan hier in aalst-waalre naar een opgevoede apk garage en we blijven er zelf bij om het totaal in de gaten te houden,
APK Aalst-Waalre station gestelsestraat 48 .www.aalstwaalreapk.nl voor info
Groetjes Sjuul..........
APK Aalst-Waalre station gestelsestraat 48 .www.aalstwaalreapk.nl voor info
Groetjes Sjuul..........