Al maanden kamp ik (nou ja; ik...) met een vervelend probleem: Steeds al de motor warm begon te worden, was het weer gedaane met de pret! Geen sjoege meer in te krijgen.
Kleppen gesteld, nieuwe puntjes, bougies, condensator, zelfs een nieuw bobine. Nada.
Vanmiddag alles nog maar weer eens langsgelopen. En wat denk? Wel een vonk naar de verdeler toe, maar niets daarna. Met een nieuwe verdelerkap en rotor! De oude teruggemonteerd en "Vroemmmm".
Lucas Murphey waarschijnlijk...
Nu de rest maar weer van voren af aan afstellen. Hoe zat het ook alweer met die ontsteking? 6" voor op LPG?
groet
Teun
Hè hè!
Re: Hè hè!
Hè Hè
toch gelukt
heb je postings gevolgd sterkte met afstellen.
groet peter109D
toch gelukt
heb je postings gevolgd sterkte met afstellen.
groet peter109D
Dank Peter.
Hij knettert momenteel nog wat na als ik stevig het gas induw en het vervolgens plots loslaat.
Kwestie van de ontsteking goed zetten?
groet
Teun
Hij knettert momenteel nog wat na als ik stevig het gas induw en het vervolgens plots loslaat.
Kwestie van de ontsteking goed zetten?
groet
Teun
kwis niet dat murphey een voornaam had, maar moest hij er een hebben dan is Lucas inderdaad zo gek nog niet
Fijn dat je het gevonden hebt.
Wilberth
Fijn dat je het gevonden hebt.
Wilberth
Gezien de betrouwbaarheid (en dan met name de volkomen willkeurige uitval) van onze prik-apparatuur, heb ik altijd in de overtuiging geleefd dat Murphey de uitvinder wel moest zijn... 
groet
Teun
...met een Vroem-snelle 88...

groet
Teun
...met een Vroem-snelle 88...