Grube90 midden stoeltje.
Grube90 midden stoeltje.
Hoi,marijke sorry dat ik niet eerder gereageert heb.maar ik ben nu alweer drie dagen ziek en heb niet op internet gekeken,maar een vriend van mijn belde net op dat er een berichtje voor mij op internet stond,dus bij deze nog een reactie,
marijke ik heb jou telefoon nr niet en geen E mail dus bel mij eventjes ,06-54690842
Groetjes sjuul....
marijke ik heb jou telefoon nr niet en geen E mail dus bel mij eventjes ,06-54690842
Groetjes sjuul....
Re: Grube90 midden stoeltje.
Wat dacht je van heimwee naar haar midden stoeltje ???
Groeten, Peter ©
Groeten, Peter ©
Ja, Peter, je doet zo ongeremd?
Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
Eh...moet dat echt ?? Ja ik heb al naar mijn remmen gekeken....echter niets gezien....zat nog een band met velg voor......Ga vanavond weer aan de slag. Gisteren een beetje tegenslag.....met de Laro een tik uitgedeeld aan een Polo...en goh wat had die een mazzel.....dat ik nog niet aan de remmen geknutseld had...ze werkten nog.......Duidelijk ??
Peter © met rokende 109D
Peter © met rokende 109D
Oeps, dat is niet fijn.....Arme Polo. Ik heb er zelf ook eentje, een Polo, dus ik lijd in stilte een beetje mee.
En, jouw 109, schadeloos neem ik aan?? Ik hoop dat de Polo niet teveel schade had? Nou ja, ik hoor het nog wel, dit verhaal, is niet leuk he?
En, jouw 109, schadeloos neem ik aan?? Ik hoop dat de Polo niet teveel schade had? Nou ja, ik hoor het nog wel, dit verhaal, is niet leuk he?
Eh..schade ?? Nou nee mijn kentekenplaat zit nu mooi passend op de bumper gevouwen. En de Polo...tja een paar krasjes op de bumper...maar ja meestal is de ellende eronder....ging gelukkig niet zo erug hard....kwam ongeveer 10 centimeter te kort....
Groeten, Peter ©
Groeten, Peter ©
Oei, das nie goed. En toch ook weer wel, er is tenslotte weinig ernstigs aan de hand. Wel vervelend. Dat wel.
Sterkte met al dat gezeur rondom zoiets.
Sterkte met al dat gezeur rondom zoiets.