Wat zijn landrovers toch mooi!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Serious IIa

Wat zijn landrovers toch mooi!

Bericht door Serious IIa »

Vandaag heel wat landrovers gezien, kleine 800 km getoerd met de RR van Jeroen met ambu erachter. Had wat transport voor een kennis beloofd te zullen doen en vanochtend dus om 830 uit Groningen vertrokken omdat er nogal wat op het programma stond.

Eerst vanochtend naar Alkmaar, daarna naar Eindhoven, toen naar Venray en daarna nog weer even door naar Groningen. Heerlijk vermaakt veel gezwaaid alleen niet alle RR zwaaien terug (defs wel allemaal, dus weer duidelijk waar het verschil in zit ) Hele weg een 88 in de binnenspiegel of was het nou een 109 .. In ieder geval veel pret gehad en lekkere "koffie".

Cheers Bowy nu moe maar voldaan probleemloos weer thuis gekomen.
Dennis101

Re: Wat zijn landrovers toch mooi!

Bericht door Dennis101 »

Als je vanmiddag langs Alkmaar had gereden was je misschien nog een groen/zwart vliegend schuurtje tegengekomen.

Dennis B.
Serious IIa

Nee helaas zat toen in Utrecht.... Anders had ik het zeker gewaardeerd

Cheers Bowy
robbie

Bericht door robbie »

Zelfs hier op Bonaire zwaaien alle defenders ( haha...4 stuks) en series terug.....De RR en Disco's helaas niet allemaal....beetje jammer wel

Ayo,

Robbie
Bart

Bericht door Bart »

Da's helemaal mooi; je bent aan m'n voordeur voorbij gereden!!!

Drink ik die koffie mooi zelf op!

Bart...
Serious IIa

Weet ik Bart, was graag even aangewipt alleen was pas om 0.30 weer thuis.... en ochtends om 7.40 thuis vertrokken dus tijdtechnisch had dat wel gekund maar hadden we moeten blijven slapen..... Volgende keer iets ruimer plannen en komen we zeker op de koffie

Cheers Bowy
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Voordeel is dat je voor Bowy geen gevulde koeken hoeft te halen, want ik meen mij te herinneren dat hij die niet lust.

Dennis B.
jo "general"

Bericht door jo "general" »

Gelukkig hoefde je niet naar mij te komen, want dan was je pas 2dagen later thuis

jo
Serious IIa

Gevulde koeken wel, ,maar appelkoeken hebben de voorkeur Koffie daarentegen niet ......

Cheers Bowy die dan toch op de koffie kan komen
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Die heb ik wel gezien

En een heleboel andere mensen ook

Pieter
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Hoe kan dat nou, zo'n fluisterstil klein autootje.

Dennis B.
Plaats reactie