na een rit van 2 dagen (luxe in een ranzige rangie, met mijn ambu doe ik er minstens 3 dagen over en dan moet ikdag en nacht doorrijden) in portugal aangekomen denk ik leuk terrein te gaan rijden duikt mijn maat (en ons aller medeprikker) meteen met 40 graden koorts het bed in misschien van het weekeinde als hij weer wat beter is, je kunt hier helemaal geweldig terreinrijden een hoop zand duinen maar ook modder en rotsen (ja heb het vorig jaar al een paar keer gedaan maar de ambu en duinen zijn geen vrienden) metteen maar wat reclame voor hem maken want zelf doet hij het niet het is hier en keileuke camping zeer laro en vooral range rovervrindelijk ( die heeft hij zelf namelijk een) maar ook zeker heel kinden de rest van de familievriendelijk onze zoon is twee en wil al nergens anders meer naartoe, en de omgeving is een groot speelterrein, kom van de zomer allemaal hierheen dan houden we een prikkersdag hier. maar al met al ik vermaak me hier wel en hoop dat het de komende week nog zo lekker blijft hier (20graden ofzo) en spreek jullie later
aart
vakantiegroeten
Re: vakantiegroeten
nou jij hebt het dar goed voor elkaar
20c en mooi offroad toeren. hopelijk word je maar snel beter.
en dat het daar kindvrindelijk is is helemaal prima.
veel plezier verder
groet peter109D
20c en mooi offroad toeren. hopelijk word je maar snel beter.
en dat het daar kindvrindelijk is is helemaal prima.
veel plezier verder
groet peter109D
Re: vakantiegroeten
Zeg Aart, kan je ons vast lekker maken met wat foto's?
A&A
110 300TDi,Cool Runnings
A&A
110 300TDi,Cool Runnings