Hellup: ik zoek een plek om klusje te doen aan mijn Land Rover.
Hellup: ik zoek een plek om klusje te doen aan mijn Land Rover.
Prikkers,
wie van jullie heeft er een plekje voor mij op vrijdag de 21e a.s. om (binnen) te klussen??? Voor het evenement in Heerde wil ik graag mijn lekkende radiateur vervangen voor een nieuwe en dan meteen een nieuwe waterpomp er in zetten!!! Dit doe ik niet op straat en heb verder nu geen gelegenheid.
Wie kan mij helpen? (in de buurt van Den Haag)
Groet en alvast dank, Arnoud
wie van jullie heeft er een plekje voor mij op vrijdag de 21e a.s. om (binnen) te klussen??? Voor het evenement in Heerde wil ik graag mijn lekkende radiateur vervangen voor een nieuwe en dan meteen een nieuwe waterpomp er in zetten!!! Dit doe ik niet op straat en heb verder nu geen gelegenheid.
Wie kan mij helpen? (in de buurt van Den Haag)
Groet en alvast dank, Arnoud
Re: Hellup: ik zoek een plek om klusje te doen aan mijn Land Ro
Oh ja enne...... veel gevulde koeken natuurlijk staan daar tegenover!!!
Zevenbergen (noord-brabant) te ver weg zeker? Verder welkom hoor.
Arnoud, ik heb wel een plekje voor je maar helaas in Groningen......
Cheers bowy
Cheers bowy
Arnoud,
Heb je John Scheffel al geprobeerd?
Groeten Reeg
Heb je John Scheffel al geprobeerd?
Groeten Reeg
Mario,
zevenbergen valt nog wel mee vind ik (zo'n 75 km). Als ik nou nix anders vind maak ik er graag gebruik van je gastvrijheid!! Ben je dan thuis vrijdag a.s.?
Zie je, Arnoud
zevenbergen valt nog wel mee vind ik (zo'n 75 km). Als ik nou nix anders vind maak ik er graag gebruik van je gastvrijheid!! Ben je dan thuis vrijdag a.s.?
Zie je, Arnoud
Hé Bowy,
goeie sneeuw gehad? Thanks voor het aanbod, waardeer ik echt. Zou gezellig zijn, maar 't is wat aan de verre kant!
Zie je, Arnoud
goeie sneeuw gehad? Thanks voor het aanbod, waardeer ik echt. Zou gezellig zijn, maar 't is wat aan de verre kant!
Zie je, Arnoud
Jep,
zoals ik je net al aan de telefoon vertelde. Ook John zoekt zich suf in Den Haag naar een (vaste) klusplek.
Bedankt voor meedenken. Op deze manier komt er vast en zeker wel wat. Top.
Arnoud
Ps, good luck met de vooras
zoals ik je net al aan de telefoon vertelde. Ook John zoekt zich suf in Den Haag naar een (vaste) klusplek.
Bedankt voor meedenken. Op deze manier komt er vast en zeker wel wat. Top.
Arnoud
Ps, good luck met de vooras
Arnoud,
Vrijdag ben ik thuis en zorg dat je op het erf terecht kunt (moet wel wat auto's verzetten, maar geen probleem). Gereedschap hoef je niet mee te nemen. Bel maar effe voor tijd en plaats. 06-10945983.
Mario
p.s. Als ik de traditie mag doorbreken. Doe maar een worstebroodje.
Vrijdag ben ik thuis en zorg dat je op het erf terecht kunt (moet wel wat auto's verzetten, maar geen probleem). Gereedschap hoef je niet mee te nemen. Bel maar effe voor tijd en plaats. 06-10945983.
Mario
p.s. Als ik de traditie mag doorbreken. Doe maar een worstebroodje.