garage TD5
garage TD5
Sinds enige tijd wil m'n TD5 niet harder dan 100 stottert bij het optrekken.
de computer gaf aan dat er een klep niet werkte.ook na het vervangen bleef hij dat doen. Rega wist ook geen oplossing. wie wel of anders wie weet een garage waar ze veel ervaring hebben met TD5 Motoren.
Vico (110)
de computer gaf aan dat er een klep niet werkte.ook na het vervangen bleef hij dat doen. Rega wist ook geen oplossing. wie wel of anders wie weet een garage waar ze veel ervaring hebben met TD5 Motoren.
Vico (110)
Re: garage TD5
Kortom de dealers en de betere onafhankelijke bedrijven als Vis in Scheveningen en British 4x4 in Werfershoof.
Dennis B.
Dennis B.
Misschien is dit het probleem?
[www.web-rover.co.uk]
Er lag bij mijn Defender TD5 meer olie onder de ECU dan op straat
[www.web-rover.co.uk]
Er lag bij mijn Defender TD5 meer olie onder de ECU dan op straat

probeer maar eens bij ET in coevorden.
Die hebben er veel ervaring mee.
En alle onderdelen op de plank liggen.
Die hebben er veel ervaring mee.
En alle onderdelen op de plank liggen.
hallo,
mijn disco TD5 van 2002 hield ook in en stotterde.
eerst lag het aan de cruisecontrol, hij zou opgevoerd zijn(dus niet). uiteindelijk bleek na 5 dagen 1 verstuiver defect. Het motormanagement ging dat proberen op te vangen door voor de overige 4 bepaalde actiepunten te vervroegen en te vertragen.
resque 112
mijn disco TD5 van 2002 hield ook in en stotterde.
eerst lag het aan de cruisecontrol, hij zou opgevoerd zijn(dus niet). uiteindelijk bleek na 5 dagen 1 verstuiver defect. Het motormanagement ging dat proberen op te vangen door voor de overige 4 bepaalde actiepunten te vervroegen en te vertragen.
resque 112
Controleer je koelvloeistofniveau eens....
Mocht het te laag zijn, vul het dan eens bij.. en kijk dan nog eens hoe de auto rijd.
Bart
Mocht het te laag zijn, vul het dan eens bij.. en kijk dan nog eens hoe de auto rijd.
Bart
is inderdaad goed maar niet gevonden waarom het ging.
wel behulpzaam.
vico
wel behulpzaam.
vico