het vrije woord
Re: het vrije woord
iets met:
"Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier"
Wie klikt er mee
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
"Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier"
Wie klikt er mee
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Verkeerde sentimenten
Zullen we hier met zijn allen nu maar eens NIET heel hard invliegen, zoals bij de vorige thread?
Doodzwijgen zeg maar? Graag. Houd het bord schoon.
Sander 110 "Snorkel"
Doodzwijgen zeg maar? Graag. Houd het bord schoon.
Sander 110 "Snorkel"
Nope.
Mark heeft niet veel geleerd.
Als Nederland maar een beetje van de behulpzaamheid had die hier wordt aangeboden zijn we al best een eind.
Maar vertel, vertel. Wie is U, wat doe U, wat rijd U, wat houd U zoal bezig.
buitendat welkom op de meest behulpzame site van NL.
JW
Mark heeft niet veel geleerd.
Als Nederland maar een beetje van de behulpzaamheid had die hier wordt aangeboden zijn we al best een eind.
Maar vertel, vertel. Wie is U, wat doe U, wat rijd U, wat houd U zoal bezig.
buitendat welkom op de meest behulpzame site van NL.
JW
Jongens bedaar een beetje.
Jullie mogen het dan wel niet met Mark eens zijn, dat mag nog geen reden zijn om hem zo te verketteren.
Laat hem ook een beetje in zijn waarde, iedereen mag zijn of haar mening op dit prikbord geven. Ook al is die mening afwijkend van wat de meesten hier vinden.
Wees tolerant voor elkaar.We hebben niet voor niets gekleurde armbandjes.
Als ik het goed heb begrepen vindt Mark het dom dat daar werd gereden, en heeft hij geen kommentaar op de hulpverlening.
Dat zich daar meerdere auto's vast hebben gereden vind ik nu ook niet bepaald van de snuggere. Maar dat terzijde.
Dat het orginele bericht van Mark verdwenen is, ik kan het tenminste niet meer vinden, vind ik niet juist.
Het volgende bericht heb ik nog wel kunnen vinden met een zoekopdracht, maar waar het hoort weet ik niet.
[www.prikpagina.nl]
Met nog de allerbeste wensen voor 2005, en wees verdraagzaam.
Frans Bonnes
Jullie mogen het dan wel niet met Mark eens zijn, dat mag nog geen reden zijn om hem zo te verketteren.
Laat hem ook een beetje in zijn waarde, iedereen mag zijn of haar mening op dit prikbord geven. Ook al is die mening afwijkend van wat de meesten hier vinden.
Wees tolerant voor elkaar.We hebben niet voor niets gekleurde armbandjes.
Als ik het goed heb begrepen vindt Mark het dom dat daar werd gereden, en heeft hij geen kommentaar op de hulpverlening.
Dat zich daar meerdere auto's vast hebben gereden vind ik nu ook niet bepaald van de snuggere. Maar dat terzijde.
Dat het orginele bericht van Mark verdwenen is, ik kan het tenminste niet meer vinden, vind ik niet juist.
Het volgende bericht heb ik nog wel kunnen vinden met een zoekopdracht, maar waar het hoort weet ik niet.
[www.prikpagina.nl]
Met nog de allerbeste wensen voor 2005, en wees verdraagzaam.
Frans Bonnes
Ola Frans, neem een biertje van me.

Sluit ik me helemaal bij aan.
En Iedereen en Frans ook nog een gezellig gelukkig zinvol 2005.Er zijn andere zaken in de wereld om je eigen druk om te maken.
Groetjes,
Arie Hardam
SIII88 Ducktarie die het net weer een uurtje doet