Om te beginnen iedereen de beste wensen voor 2005 met veel 4x4 kilometers (jullie kijken toch ook wel naar de Dakar he??).
De garage waar mijn 110 in onderhoud is heeft laatst de benzinepomp in de tank vervangen. Aangezien het nodig was de tank onder de auto vandaan te halen, hebben ze de bedrading van de vlotter ook losgemaakt. Helaas heeft de betreffende monteur niet gekeken welke stekker waar zat en wist na de klus niet welke waar moest. De bedrading hangt er dus nog los bij. Ze hebben ook geen andere 110 staan om te kijken hoe e.e.a. aangesloten zit.
Is er op het forum iemand die weet welke draad (3) op welke stekkerverbinding van de vlotter (3 boven elkaar geplaatste kontakten) hoort?
Of kan ik om te proberen gewoon willekeurig beginnen (zonder dat er kortsluiting onstaat en ik onderdelen verniel op die manier) en telkens stekkers wisselen?
Michiel
Aansluitingen tankvlotter 110 V8
Re: Aansluitingen tankvlotter 110 V8
Zwart is de aarde, de andere twee kun je gewoon proberen zover ik weet.
Ard,
Bedankt voor je snelle reaktie. Ik weet dat zwart de aarde is, alleen staat op de vlotter niets aangegeven. Ik kan dus niet zien waarop de massa (en de andere 2 ook) aangesloten moet worden.
Michiel
Bedankt voor je snelle reaktie. Ik weet dat zwart de aarde is, alleen staat op de vlotter niets aangegeven. Ik kan dus niet zien waarop de massa (en de andere 2 ook) aangesloten moet worden.
Michiel
Hoe sluit ik de tankvlotter aan en waar staat stoom en aarde op of gaat stroom via de meter?
Zie bijlage ergens onderaan staan de schema's (pagina 104 en 105 moet je hebben)
elektrisch schema
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/09/2013 19:33 door defendertje90.
elektrisch schema
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/09/2013 19:33 door defendertje90.