weber,edelbrock,holley
weber,edelbrock,holley
wie heeft er een inlaatspruitstuk liggen meteen van deze carb. weber edelbrock of holley,en wat gaat dat kosten????
Re: weber,edelbrock,holley
Je kunt beter een gezocht opdracht plaatsen op marktplaats.nl zo heb ik mijn set ook gevonden.
Ik heb een Offenhauser Dual Port intake met hier op een Carter AFB 9410s carb (voorloper van de Edelbrock 500 carb.).Je kunt ook zoeken naar een Edelbrock intake met carb.
Als prijs indicatie zou ik aanhouden een bedrag rond de 350 euro voor een gebruikte set.
Groeten en succes,
Theo RR v8 (die nog even moet wachten tot die weer de weg op mag)
Ik heb een Offenhauser Dual Port intake met hier op een Carter AFB 9410s carb (voorloper van de Edelbrock 500 carb.).Je kunt ook zoeken naar een Edelbrock intake met carb.
Als prijs indicatie zou ik aanhouden een bedrag rond de 350 euro voor een gebruikte set.
Groeten en succes,
Theo RR v8 (die nog even moet wachten tot die weer de weg op mag)
dit heeft toch alleen zin als je op benzine rijdt en niet op lpg of snap ik het niet helemaal?
wat is "dit"?
'n inlaatspruitstuk op je blok lijkt me bij beide brandstoffen wel handig
peter
'n inlaatspruitstuk op je blok lijkt me bij beide brandstoffen wel handig
peter
zie vorige opmerking. . . .
sorry dat is flauw. eigenlijk staat het er al maar zo zit het: carburateurs gebruik je niet als je op LPG rijdt. dan zorgt de verdamper voor een goed mengsel van brandstof en lucht.
maar hoe kom je zo bij LPG, daar stond niks over in de vraag van disco?
gr.
peter
sorry dat is flauw. eigenlijk staat het er al maar zo zit het: carburateurs gebruik je niet als je op LPG rijdt. dan zorgt de verdamper voor een goed mengsel van brandstof en lucht.
maar hoe kom je zo bij LPG, daar stond niks over in de vraag van disco?
gr.
peter