Het word steeds gekker in NL
Het word steeds gekker in NL
Goedemiddag,
Komen wij om 12.00 uur thuis van de verjaardag van mijn oma zien we allemaal politie en ziekenwagens en de boel is afgezet. Ik naar de buren die buiten staan en vraag wat er gebeurt is, blijkt er een vrouw te zijn dood geschoten en een zwaar gewond. De mensen woonden 1 huis verder op dan dat waar ik woon. Nou prettig kerstfeest. Zelfs in het kleine Ruurlo gebeuren deze dingen dus.
Martijn ten Broeke
Komen wij om 12.00 uur thuis van de verjaardag van mijn oma zien we allemaal politie en ziekenwagens en de boel is afgezet. Ik naar de buren die buiten staan en vraag wat er gebeurt is, blijkt er een vrouw te zijn dood geschoten en een zwaar gewond. De mensen woonden 1 huis verder op dan dat waar ik woon. Nou prettig kerstfeest. Zelfs in het kleine Ruurlo gebeuren deze dingen dus.
Martijn ten Broeke
Re: Het word steeds gekker in NL
Da's prettig thuiskomen zo!
....in relationele sfeer...?
Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar 2U2!!
Bart.
....in relationele sfeer...?
Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar 2U2!!
Bart.
Ruurlo is toch gewoon een achterstandswijjk van Doetinchem............
En ook nog prettige kerstdagen en een voorspoedig 2005
[www.publicis.dk]
(vanmorgen met de familie ingezongen )
En ook nog prettige kerstdagen en een voorspoedig 2005
[www.publicis.dk]
(vanmorgen met de familie ingezongen )
Hoi Martijn,
Dat is inderdaad niet een feest om naar huis toe te komen. Ik weet ook niet wat ik er over kan zeggen, want het is natuurlijk te gek voor woorden dat mensen elkaar dit aandoen. Wat mij vooral raakt in jouw verhaal is dat het mij ook een keer gebeurt is, ik meen in 1985 of 1986, niet met een vuurwapen, maar met een mes. Was toen in de relationele sfeer, zoon die zijn moeder ombracht, was ook niet in NL, maar blijft je wel raken.
John
Dat is inderdaad niet een feest om naar huis toe te komen. Ik weet ook niet wat ik er over kan zeggen, want het is natuurlijk te gek voor woorden dat mensen elkaar dit aandoen. Wat mij vooral raakt in jouw verhaal is dat het mij ook een keer gebeurt is, ik meen in 1985 of 1986, niet met een vuurwapen, maar met een mes. Was toen in de relationele sfeer, zoon die zijn moeder ombracht, was ook niet in NL, maar blijft je wel raken.
John
Tjee voor dat soort dingen zijn geen woorden.
Heb dit gevonden bij www.nu.nl
Dode en gewonde door misdrijf in Ruurlo
Uitgegeven: 25 december 2004 20:21
RUURLO - Een 22-jarige vrouw is zaterdag rond het middaguur om het leven gebracht in de woning van haar moeder in Ruurlo. Haar moeder raakte ernstig gewond en is overgebracht naar het ziekenhuis. De vermoedelijke dader is de 32-jarige ex-man van de vermoorde vrouw. Hij meldde zich vlak na het incident op het politiebureau in Ruurlo, waar hij is aangehouden.
Volgens een politiewoordvoerder ligt het motief voor de daad in de relationele sfeer. Het slachtoffer, dat elders woonde, was op familiebezoek bij haar moeder. In de woning waren nog meer kinderen van de moeder aanwezig. Zij zijn opgevangen door de politie en bij familie ondergebracht.
De zegsman wilde in verband met het onderzoek niet zeggen hoe de vrouw om het leven is gebracht.
Martin
Heb dit gevonden bij www.nu.nl
Dode en gewonde door misdrijf in Ruurlo
Uitgegeven: 25 december 2004 20:21
RUURLO - Een 22-jarige vrouw is zaterdag rond het middaguur om het leven gebracht in de woning van haar moeder in Ruurlo. Haar moeder raakte ernstig gewond en is overgebracht naar het ziekenhuis. De vermoedelijke dader is de 32-jarige ex-man van de vermoorde vrouw. Hij meldde zich vlak na het incident op het politiebureau in Ruurlo, waar hij is aangehouden.
Volgens een politiewoordvoerder ligt het motief voor de daad in de relationele sfeer. Het slachtoffer, dat elders woonde, was op familiebezoek bij haar moeder. In de woning waren nog meer kinderen van de moeder aanwezig. Zij zijn opgevangen door de politie en bij familie ondergebracht.
De zegsman wilde in verband met het onderzoek niet zeggen hoe de vrouw om het leven is gebracht.
Martin
Het is dus de man die zijn ex-vrouw heeft doodgeschoten en zijn ex-schoonmoeder zwaar verwond heeft, volgens getuigen is het maar zeer de vraag of de moeder het wel overleeft!! Het schijnt dat de man al vaker de twee heeft bedreigt, de vrouw zat al in een blijf van mijn lijf huis!
De hele dag is het een komen en gaan geweest van politie en anderen. Op RTL 4 was het om 19:30 al in het nieuws ons huis stond er net niet op (links van het huis waar het gebeurt is en dan 1 huis verder). ?D
Ik had onze 1e kerstdag zeker anders voorgesteld!
Verder wens ik iedereen een prettige feestdagen toe en tot ziens!!
Groeten
De hele dag is het een komen en gaan geweest van politie en anderen. Op RTL 4 was het om 19:30 al in het nieuws ons huis stond er net niet op (links van het huis waar het gebeurt is en dan 1 huis verder). ?D
Ik had onze 1e kerstdag zeker anders voorgesteld!
Verder wens ik iedereen een prettige feestdagen toe en tot ziens!!
Groeten
Weet je wat ik nou zo gek vind... De moeder was daar met dr kinderen, maar na het incident is de familie van het slachtoffer ondergebracht bij familie...
Tja, ik weet niet of je weet wat familie inhoudt, maar als het slachtoffer een broer heeft, of een zus, of neefjes, of nichtjes, of tantes, of oom, oma, of opa's, schoonvader, vader en ga zo maar door, dan heten die FAMILIE.
Het is gewoon vreselijk dat deze dingen gebeuren.
Vreselijk voor betrokkenen, vreselijk voor de samenleving.
Waarom??
Vreselijk voor betrokkenen, vreselijk voor de samenleving.
Waarom??
ik dacht dat ik zo lekker rustig woonde op de lochemse berg maar het gevaar komt steeds dichterbij
Helaas, de "moeder" is vandaag helaas ook overleden....
De 22 jarige vrouw zat in een safe-house wegens bedreigingen van haar ex. Ze was bij haar moeder op bezoek vanwegen de kerst...
Hier zijn geen woorden voor...
Bart.
De 22 jarige vrouw zat in een safe-house wegens bedreigingen van haar ex. Ze was bij haar moeder op bezoek vanwegen de kerst...
Hier zijn geen woorden voor...
Bart.