Voor de vrouwen
Voor de vrouwen
Hier een link om tijdens de kerstdagen eens flink te oefenen met inparkeren, succes!!!!
[www.mousebreaker.com]
Groeten Pieter
[www.mousebreaker.com]
Groeten Pieter
Re: Voor de vrouwen
Op de parkeerplaats van mijn werk zet ik "Gurbe" altijd op een plaats waar niemand verder kan staan omdat er een paaltje van 20 cm omhoog steekt.
Geen probleem.
Van de week zette ik de auto er weer neer, was echter vergeten ( jaja, ik ben een vrouw) dat ik nu niet met de landrover was, maar met de renault scenic.
Het gevolg laat zich raden.
Dit spelletjes durf ik dus niet te doen.
Marijke
Geen probleem.
Van de week zette ik de auto er weer neer, was echter vergeten ( jaja, ik ben een vrouw) dat ik nu niet met de landrover was, maar met de renault scenic.
Het gevolg laat zich raden.
Dit spelletjes durf ik dus niet te doen.
Marijke
Ik hoop dat je niet al te veel schade hebt gereden met de senic.
t'spelletje is met volkswagen kevers dus je hoeft alleen op te passen voor het hondje in level 4, dat is wel zielig als die stuk gaat
Pieter
t'spelletje is met volkswagen kevers dus je hoeft alleen op te passen voor het hondje in level 4, dat is wel zielig als die stuk gaat
Pieter
Toch wel een paar honderd euro schade helaas
level 4?
ik kom niet verder dan level 1
Marijke
level 4?
ik kom niet verder dan level 1
Marijke
hahahahhaha, bedankt Marijke voor het mooie verhaal! Heel herkenbaar ging van de week ook even shoppen met mijn huisgenoot en de V8 reed overdwars de parkeerplaats af zoals ik altijd doe en bleef prompt haken op mijn trekhaak..... Serious is gewoon wat meer parkeerplaats bestendig
Cheers Bowy
Cheers Bowy