grijs

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ruud Post

grijs

Bericht door Ruud Post »

De motie van Driel voor een redelijke overgangsregel voor de grijskentekenbezitters is vanmiddag in de eerste kamer verworpen.
Martijn ten Broeke

Re: grijs

Bericht door Martijn ten Broeke »

grrrrrrrrrrrrrr
Aad G

Bericht door Aad G »

gelukkig, weet ik in 1 keer waar ik aan toe ben
DeRosa

Bericht door DeRosa »

Loonsverhoging voor ambtenaren moet ergens vandaan komen
blue ranger

Bericht door blue ranger »

kl##tzakken zijn het, allemaal.

balende blue ranger
chris 110

Bericht door chris 110 »

Oh, denk je mischien dat dát de manier om onze LR betaalbaar te kunnen blijven rijden? door ambtenaar te worden? Nou, ik ben ook ambtenaar, maar zie nog geen grijs-rijdt-aanvulling op mijn loonstrookje staan hoor..

Oh, ja, je bedoelt natuurlijk de 'top'ambtenaren..(Ik moet toch eens uitzoeken wat er voor nodig is om dat te worden.....waarschijnlijk een grote giegel en een plaat voor je kop...hmmm, laat maar..)
Ikke

Bericht door Ikke »

Heb er een aantal toch mazzel, want het lijkt me sterk, als er geen ambtenaren onder de grijsrijders zitten.
DeRosa

Bericht door DeRosa »

Volledig mee eens.
't Wordt tijd voor een echte revolutie.
Aad G

Bericht door Aad G »

ja kreeg ik het maar (ambtenaar)
Roger

Bericht door Roger »

Is het geen idee om een eenmanszaak op te richten waarin we alle grijskentekenauto's zetten en die verhuren aan de eigenaren. Kweet trouwens niet hoe het momenteel zit met de bijtelling voor grijskentekenautos. Als je 24 % bij je inkomen moet optellen om hoge wegenbelasting te voorkomen schiet het nog niks op natuurlijk. Die rukkers in Den Haag trekken hoe dan ook aan het langste eind ben ik bang.
Ik zet die van mij maar in mn BV maar ben bang dat ik r niet al te veel mee opschiet.
Emigreren wordt toch steeds interessanter moet ik zeggen, wat een kutland is het toch af en toe.
(excuses les mots)
Yoda 110

Bericht door Yoda 110 »

Roger schreef:
>

> een kutland is het toch af en toe.

Arno Schrijft:

af en toe?
hillandy

Bericht door hillandy »

mischien een overspelregeling voor grijze ridders dan ?
DeRosa

Bericht door DeRosa »

Misschien onze eigen politieke partij oprichten.
zomaariemand

Bericht door zomaariemand »

en wat dacht je van de rest hoe duur het gaat worden in het volgend
jaar , dat is er nou van nederland geworden . niks als betalen , en waarvoor . gewoon om het beste tezijn voor europa. kijk wij betalen alles.wat de rest niet doet van de landen.
dit kan niet meer terug nooit meer ,er is maar een oplassing gewoon vertrekken hier ,iets anders zoeken waar alles nog wel kan en mag en niks kost.

groeten van ooit een trotse nederlander
Hans 90

Bericht door Hans 90 »

Ja jongens en meisjes dit is de graaicultuur van de regering.
Krijg je de begroting niet rond? De Betuwelijn niet dekkend? De hogesnelheidslijn niet rendabel. Geen nood!! We jatten het gewoon van de burger en klaar is JP.

Dat heet "je verantwoordelijkheid graaien" Nee nee, Den Haag heeft NOOIT geldgebrek.

Over een tijdje krijgen we het rekeningrijden ook te betalen. Dan kan je je veel te duurbetaalde laro altijd thuislaten en op de fiets naar je werk.

Hans 90
RoLandrover

GRRRRRRRR!!!

Bericht door RoLandrover »

Deze is naar die motherfu780king Joop Wijn gegaan.

Beste Joop,

We zijn goed bezig met z'n allen. Door uw voorgenomen acties op het grijze kenteken ben ik en met mij honderdvijftigduizend andere Nederlanders, genoodzaakt mijn auto te verkopen; te duur in de wegenbelasting. Maar nu is mijn auto ook nog eens in waarde gehalveerd! Wat moet ik nu? Ik voel me financieel gedupeerd en in een hoekje gedreven. Dat de grijskenteken bezitters op deze manier geforceerd benadeeld worden vind ik niet Nederlands. Verliezen we met deze maatregelen niet meer dan alleen de financiële voordelen van ons grijskenteken?

Gezien de huidige economische omstandigheden heb ik alle begrip voor het feit dat u zich genoodzaakt voelt om iets aan het grijskenteken te gaan doen; echter de manier waarop getuigt van gebrek aan feeling met de maatschappij. Vergeet niet dat het de regering was die het mij heeft mogelijk gemaakt om minder belasting te betalen voor een auto met minder mogelijkheden. Dit is geen misbruik. Andere oplossingen zijn nog steeds mogelijk maar worden niet aangewend.

Tot nu toe vind ik uw beleid harteloos en kortzichtig. U schept hiermee een verkeerd klimaat in ons land; ons land is de laatste tijd al lichtontvlambaar; u gooit nog wat olie op het vuur. Regeren zonder rekening te houden met sociale gevoellens die leven in de maatschappij is in deze tijdgeest funest voor een samenleving waarvan we normen en waarden hoog in het vaandel dienen te hebben.
Het is maar even dat u het weet.....waar u mee bezig bent.

Sterkte,

Roland

Weet je wat er van onze belasting centen gebeurd?
Politiek den haag op een goed en weer beter loon zetten.,

kippevlees exporteren naar Afrika MET europese subsidie, daar is de straatprijs 1euro per KG! en wat betalen wij ervoor????!!!!! zo ook vankensvlees. Het meest verrotte is dat daat de boeren er niet eens tegen kunnen concureren!!! moet je nagaan! en dan is het Brussel dat dan nog verbied om import tax in dat land te heffen omdat ze anders geen ontwikkeling hulp/geld meer krijgen! hoe richt je een afrikaans land als ghana ten gronde?!! zo dus! stelletje oekels!!

en dan nog vele andere zaken,... maar daar is dit prikbord weer niet voor.
MAAR IK KAN ME BOOS MAKEN OVER DIE SUKKELS DAAR!!!!!
Yoda 110

2e GRRRRRRRR!!!

Bericht door Yoda 110 »

Ik weet niet of jullie al ergens gelzen hebben dat JP na de eventuele verkiezingen in 2007 ook weer premier wil worden. Ik z'n vermoeden dat hij en zijn zakkenvullende regering nog maar weinig kans maakt.

Groeten,

Arno
DeRosa

Re: 2e GRRRRRRRR!!!

Bericht door DeRosa »

Hoorde het vanavond ook in een interview met mijn mede-zeeuw.
Hij wil een tweede term om ons af te maken (het karwei af te maken).
Laat ons ons goed bezinnen en zorgen dat we hem niet terug krijgen.
Zo mogelijk vroegtijdig van hem afraken.
Op gevaar af te veel te zeggen.

Rien
De groene Schavuit

Bericht door De groene Schavuit »

ja maar er is verschil tussen rijks- en gemeenteambtenaar.

CU Gheert(gemeenteambtenaar)
DeRosa

Bericht door DeRosa »

Ja, maar wilde Remkes niet alle ambtenaren een loonsverhoging geven?
Vuilnisman-politieagent-etc, want die lonen zouden moeten worden opgetrokken tot level van het bedrijfsleven.
Ik kreeg geen loonsverhoging, want dat mocht niet volgens het accoord, waar de verraderlijke basterds zich toch al niet aan hielden.

Rien
Gerben tB

Re: 2e GRRRRRRRR!!!

Bericht door Gerben tB »

duurt dit nog tot 2007 ?

Ik heb wel een suggestie omtrent welk karwei Balkenende af mag maken........... Try to stick your head up your ass...see if it fits!

sorry mag op prikbord niet persoonlijk iem aanvallen maar ik denk dat ie t toch niet leest.
RoLandrover

Re: GRRRRRRRR!!!

Bericht door RoLandrover »

"t is dat je het zegt,..maar ik zou wel eens willen dat ze het ook al maar 1x per week zouden lesen.
Yoda 110

Bericht door Yoda 110 »

Sorry Gheert,

Ik denk niet dat jij mee mag doen in de loonsverhogingen.Alleen de topambtenaren, waar jij werkt is het trouwens toch deels een particuliere organisatie?

Groeten,

Arno
huub pennings

Re: GRRRRRRRR!!!

Bericht door huub pennings »

In Ghana koste 3 weken geleden een Ghanese kip 30 000 CT, snufje minder dan 3 Euro.
Vandaar dat een lokale hotelier met 300 Nederlandse diepvrieskippen in zijn auto uit Accra kwam rijden. Die kosten namelijk maar 20 000 CT per suk. Had hij toch snel verdiend.

Een dagloon voor een ongeschoolde arbeider in Ghana is ongeveer 10 000 CT.

Kippen zijn duur in Ghana.............

Groetjes van Huub

(Die nog steeds niet helemaal gewend is)
Plaats reactie