Ik heb een RR met een rechts stuur heeft iemand ervaring mee om het makkelijk om te bouwen naar links
want het rijdt toch niet fijn aan de verkeerde kant.
rechts stuur
Re: rechts stuur
Hoi,
Vind je? Ik rij al 1,5 jaar rechts stuur en ben er zo aan gewend dat ik het lekker zo laat. Het enige lastige vind ik slagbomen maar de meeste kan je ook achteruit doorheen (als je alleen bent). Soms wil aan de rechterkant instappen als ik in een andere auto rij..
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar volgens mij is alles om te bouwen als je maar wilt..
Groet Lorenz IIa 88 RHD 'Dreadnought'
Vind je? Ik rij al 1,5 jaar rechts stuur en ben er zo aan gewend dat ik het lekker zo laat. Het enige lastige vind ik slagbomen maar de meeste kan je ook achteruit doorheen (als je alleen bent). Soms wil aan de rechterkant instappen als ik in een andere auto rij..
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar volgens mij is alles om te bouwen als je maar wilt..
Groet Lorenz IIa 88 RHD 'Dreadnought'
Hoi Robert jan
Van welk jaar is de RR
Heb er al eens een omgebouwd.
De draadboom is om te draaien en de pendalen zijn te verzetten.
De remleidingen moet je veranderen.
Van de vooras moet je rechts het huis veanderen om de stuurstang te kunnen plaatsen, en je heb een ander stuurhuis nodig.
Wil je meer weten mail dan even
Lees het wel
Groeten Anno
Van welk jaar is de RR
Heb er al eens een omgebouwd.
De draadboom is om te draaien en de pendalen zijn te verzetten.
De remleidingen moet je veranderen.
Van de vooras moet je rechts het huis veanderen om de stuurstang te kunnen plaatsen, en je heb een ander stuurhuis nodig.
Wil je meer weten mail dan even
Lees het wel
Groeten Anno
Een hoop gedoe, veel kosten, kost behoorlijk veel tijd en links gestuurde onderdelen zijn schaarser (dus duurder). Rij al jaren verschillende LR's met het stuur rechts dus voor mij geen ombouw. Na een aantal dagen rijden heb je het al niet meer in de gaten. (en dan bedoel ik niet een kort stukje natuurlijk)
Groeten Henk
Groeten Henk