Wat een mist zeg
Wat een mist zeg
goedenavondschotels
ik kom net terug van een verjaardag en ik moest 20 Km rijden en ik zag geen hand voor ogen.
20m zicht meer niet.
en dan hebben mijn 4 grote schijnwerpers ook geen nut.
wordt het alleen maar erger van.
is het alleen hier of ergens anders ook.
moraal van die bericht.
ik kan niet slapen en verveel me
mvgr menno
ik kom net terug van een verjaardag en ik moest 20 Km rijden en ik zag geen hand voor ogen.
20m zicht meer niet.
en dan hebben mijn 4 grote schijnwerpers ook geen nut.
wordt het alleen maar erger van.
is het alleen hier of ergens anders ook.
moraal van die bericht.
ik kan niet slapen en verveel me
mvgr menno
Re: Wat een mist zeg
Ola Menno!
Veel mist ja, ik moest vandaag naar Steenwijk en heb permanent in die mist gereden. Nou rook ik nogal dus het was dubbelop. Fijn was dat ik net een nieuwe voorruit erin heb zitten dus dat was genieten.
Kommie volgende week nog ff m'n alukist brengen dan krijg je gelijk die vieze videobanden weer terug.
Vetrek rond 22/12 zou leuk zijn je nog ff te zien!
Adios Henk.
Veel mist ja, ik moest vandaag naar Steenwijk en heb permanent in die mist gereden. Nou rook ik nogal dus het was dubbelop. Fijn was dat ik net een nieuwe voorruit erin heb zitten dus dat was genieten.
Kommie volgende week nog ff m'n alukist brengen dan krijg je gelijk die vieze videobanden weer terug.
Vetrek rond 22/12 zou leuk zijn je nog ff te zien!
Adios Henk.
Krijgen we nog een afscheidsfeest(je) Henk??
<b>Cheers Bowy</b> die zo langzamerhand wel een klein beetje jaloers is
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers Bowy</b> die zo langzamerhand wel een klein beetje jaloers is
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
ja want grijs kenteken belasting zullen ze in La Gomera wel niet hebben en hoe zit dat dan met dat afscheid feestje.
gr menno ( die eigenlijk veel liever een open huis feestje op La Gomera wil)
gr menno ( die eigenlijk veel liever een open huis feestje op La Gomera wil)
Ola Bowy!
Nee dat zit er niet meer in. Ik had vorig weekend nog vrienden te logeren en ik merkte dat ik er alleen maar onrustig van werd omdat ik nog zat te doen heb enzo.
Ik heb er wel enorm veel zin in, ik zal met de Kerst w.s. ergens in Baskenland zitten en daarna begint al het betere weer richting zuiden.
Ik houd jullie op de hoogte!
Adios Henk.
Nee dat zit er niet meer in. Ik had vorig weekend nog vrienden te logeren en ik merkte dat ik er alleen maar onrustig van werd omdat ik nog zat te doen heb enzo.
Ik heb er wel enorm veel zin in, ik zal met de Kerst w.s. ergens in Baskenland zitten en daarna begint al het betere weer richting zuiden.
Ik houd jullie op de hoogte!
Adios Henk.
Als de mogelijkheden het toelaten kom ik zeker langs (met Menno) !
Cheers Bowy uit een zeer mistig groningen
ps succes met de laatste voorbereidingen!
Cheers Bowy uit een zeer mistig groningen
ps succes met de laatste voorbereidingen!
jongens ik ga jullie verlaten want moet morgen weer de hele dag rond crossen met een nieuwe benz E300 beetje zieke oude mensen naar het ziekenhuis rijden.
slaap lekker en henk tot snel
en tot slot mijn en henks moto
KIJK NOU ME KLAUW...............................................
KIJK NOU ME ARM EERST ............................
slaap lekker en henk tot snel
en tot slot mijn en henks moto
KIJK NOU ME KLAUW...............................................
KIJK NOU ME ARM EERST ............................
Ola Hombres!
Slaap lekker!
Als je deze winter zin hebt om een paar weken te komen helpen ben je welkom. Kost en inwoning gratis dus kost je alleen een ticket en voor Bowy zeker een "drank bijdrage" want dat kan ik nie betalen.
Adios Henk.
Slaap lekker!
Als je deze winter zin hebt om een paar weken te komen helpen ben je welkom. Kost en inwoning gratis dus kost je alleen een ticket en voor Bowy zeker een "drank bijdrage" want dat kan ik nie betalen.
Adios Henk.
reageert op jou opmerking "ik kan niet slapen en verveel me" waarschijnlijk zit Arie in de avond/nachtdienst :Z:Z:Z:Z