Gewicht 2,5D blok
Gewicht 2,5D blok
Hallo allemaal,
Wat weegt een 2,5D n/a motorblok ongeveer?
Dit ivm takel/lier bij evt revisie.
Groeten van Rik & Spike, 110 2,5D n/a ?86
Wat weegt een 2,5D n/a motorblok ongeveer?
Dit ivm takel/lier bij evt revisie.
Groeten van Rik & Spike, 110 2,5D n/a ?86
Re: Gewicht 2,5D blok
als je maar niet een chinese staaldraattakel hebt daar kan je niet onder gaat staan te onbetrouwbaar, losse verbindingen enz.
als je niet zeker bent eerst testen door je landrover van zijn plaats te trekken met de handrem er op (4x4)als hij dan nog heel is zou ik er nog steeds niet onder gaan staan
keting takels zijn beter maar leg altijd een knoop in de trekketing als je even stopt ik heb wel eens gehad dat zo een ding van zijn rem schoot en dat is niet leuk als er een ton in hangt
GR. peter
als je niet zeker bent eerst testen door je landrover van zijn plaats te trekken met de handrem er op (4x4)als hij dan nog heel is zou ik er nog steeds niet onder gaan staan
keting takels zijn beter maar leg altijd een knoop in de trekketing als je even stopt ik heb wel eens gehad dat zo een ding van zijn rem schoot en dat is niet leuk als er een ton in hangt
GR. peter
Hoi Rik,
Beter en veiliger werkt een kettintakeltje.... (op martkplaats al voor nog geen 50 eurie's) van 1 ton. Is heel handzaam!
Cheers bowy
Beter en veiliger werkt een kettintakeltje.... (op martkplaats al voor nog geen 50 eurie's) van 1 ton. Is heel handzaam!
Cheers bowy
Heb nog een 2 of 2.5 tons kettingtakel liggen; alleen gebruikt om blokken mee te wisselen! Perfect materiaal! Interesse? (Gebruik tegenwoordig zelf altijd mijn lier)
Groet, Bart.
Groet, Bart.
sowieso NOOIT onder een hangende last staan, veiligheid voor alles, we willen nog lang prikken met z'n allen.
Groet,
John
Groet,
John