weet iemand waar ik digitale kaarten van marokko kan krijgen ?? voor op de laptop met gps aansluiting
ik wil het programa CompeGPS gebruiken
GR. peter
Kaarten?
Re: Kaarten?
Ik heb ze ooit met behulp van Emule gevonden. Deze kaarten kunnen gebruikt worden met OziExplorer. Voor zover ik kan nagaan zou je ze kunnen gebruiken met ComeGPS.
oa. www.emule.nl
oa. www.emule.nl
Als ik me niet vergis heb ik ze bij daerr op de site zien staan [www.daerr.de], ik zou ook eens informeren bij Stanley & Livinstone [www.denhaag.org] in Den Haag. Van horen zeggen heb ik dat Ron veel weet op het gebied van digitale kaarten. Ik ken hem niet persoonlijk, dus ik kan dit laatste niet bevestigen.
Ola Peter!
Ik kan je ook het reisboek van Erika Dähr aanraden, staan echt geweldige pistes in met GPS coordinaten. Zowiezo vind ik het de meest komplete reisgids over Marokko.
Adios Henk.
p.s. Wanneer ga je?
Ik kan je ook het reisboek van Erika Dähr aanraden, staan echt geweldige pistes in met GPS coordinaten. Zowiezo vind ik het de meest komplete reisgids over Marokko.
Adios Henk.
p.s. Wanneer ga je?
bedankt voor de reaktie's
bij Emule helaas niets gevonden. Erika Dähr is mij bekent en inderdaat zeer goed
ik hoop nu dat iemand me kaarten kan mailen of een cd kan sturen
of iemand moet een crack hebben voor TOURATECH-QV3 ik heb dat programa en de kaarten maar geen code en de kaarten zijn weer niet op een ander progama te draaien
ik ga 10 december voor 4 maanden helaas deze keer met een saaie hilux to!~t@ ik zal het sleutelen onderweg missen maar ik kan nu 100 kg gereedschap thuis laten en een ton aan onderdelen
GR. peter
bij Emule helaas niets gevonden. Erika Dähr is mij bekent en inderdaat zeer goed
ik hoop nu dat iemand me kaarten kan mailen of een cd kan sturen
of iemand moet een crack hebben voor TOURATECH-QV3 ik heb dat programa en de kaarten maar geen code en de kaarten zijn weer niet op een ander progama te draaien
ik ga 10 december voor 4 maanden helaas deze keer met een saaie hilux to!~t@ ik zal het sleutelen onderweg missen maar ik kan nu 100 kg gereedschap thuis laten en een ton aan onderdelen
GR. peter