Omkeuren grijs naar geel RR bel vrij

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frank

Omkeuren grijs naar geel RR bel vrij

Bericht door Frank »

hoi

Ik wil mijn belvrije RR terug keuren naar geel kenteken, Hiervoor moet je naar de rdw voor een keuring. Wat word er dan allemaal gekeurd? net als een apk? en geld het dan ook als APK? en als er een andere 4- deurs body op staat? Hoe word de 2/3 regeling gechecked?

groet Frank
RoLandrover

Re: Omkeuren grijs naar geel RR bel vrij

Bericht door RoLandrover »

Hoi Frank,

ik denk dat wanneer je vermeld van welke types en bouwjaren de motor chassis en carrosserie is en de volledige gegevens van je kenteken dat er een beter antwoord gegeven kan worden.

gr,\

RoLandrover
Frank

Bericht door Frank »

hoi

Belvrije RR dat is dus een 2-Deurs V8 met lt 75(?) en in mijn geval een '79er kenteken chassis assen bak en motor, de 4 deurs body is uit een (nog) onbekend bouwjaar.

groet frank
roald

Bericht door roald »

-de 4 bak is een LT95
-als ALLEEN de body is veranderd van 2 naar 4 is dit 30%
heb je er ook alle ass. +elktra optie's op hebben met leer en hout kan het moeilijk worden.
- je moet gordels op de achterbank hebben en uiteraard een bank.
Rangie (Ron)

Bericht door Rangie (Ron) »

Frank Jouw RR is geheel orgineel! Weet ik zeker, voor keuring naar geel alleen maar achterbank, ramen en gordels monteren en keuren........... KLAAR
PS,
En gastank verplaatsen andes zit het zo rot achterin.
roald

Bericht door roald »

die ramen hoeven er niet in, er staat nergens dat de achterbank passagiers naar buiten hoeven te kijken,...anyway in een RR hoort toch een DVD in het plafond
Plaats reactie