weinig onderdelen defender ??
weinig onderdelen defender ??
Zijn er niet veel beruikte onderdelen voor defender in de handel ? ik heb dit weekend
via de bedrijven lijst van lrch ongeveer 20 bedrijven gemaild dat ik nog wat onderdelen voor mijn defender uit '90 zoek maar ik heb maar 3 serieuze reacties
terug gehad. hebben ze het allemaal zo druk of is dit lastig via de mail of zijn er weinig "sloop"defenders dus weinig onderdelen in ons landje ?
heeft iemand hier meer ervaring mee dat er niet of nouwelijks reactie terug komt ?
via de bedrijven lijst van lrch ongeveer 20 bedrijven gemaild dat ik nog wat onderdelen voor mijn defender uit '90 zoek maar ik heb maar 3 serieuze reacties
terug gehad. hebben ze het allemaal zo druk of is dit lastig via de mail of zijn er weinig "sloop"defenders dus weinig onderdelen in ons landje ?
heeft iemand hier meer ervaring mee dat er niet of nouwelijks reactie terug komt ?
Re: weinig onderdelen defender ??
hoi
Ik denk dat als je belt je een veel betere reactie krijgt.
groet Frank
Ik denk dat als je belt je een veel betere reactie krijgt.
groet Frank
peter,
mischien zit hier iets bij.
[www.paginamarkt.nl]
en als je spullen zoekt kun je ook een advertentie zetten met gevraagd.
niet geschoten is altijd mis.
gr arjan
SIII 109 1980
mischien zit hier iets bij.
[www.paginamarkt.nl]
en als je spullen zoekt kun je ook een advertentie zetten met gevraagd.
niet geschoten is altijd mis.
gr arjan
SIII 109 1980
[www.jansenusedlaroparts.com]
Groeten,
Arno & Ingeborg
Groeten,
Arno & Ingeborg
Ik kan je Jansen used laro parts zeker aanraden hebben bijna alles liggen en eerlijk en zeer service gericht!
Rangerover recycling in de krim heeft ook een hoop maar moet je zelf goed weten wat het waard is en wat je precies zoekt...
Cheers bowy
Rangerover recycling in de krim heeft ook een hoop maar moet je zelf goed weten wat het waard is en wat je precies zoekt...
Cheers bowy
Mijn ervaring is dat er best wel tweedehands onderdelen te vinden zijn maar vaak zijn de prijzen zo hoog dat je beter nieuwe onderdelen kan bestellen in Engeland...
Natuurlijk ben je dan wat meer kwijt maar dan weet je ook wat je hebt...
Natuurlijk ben je dan wat meer kwijt maar dan weet je ook wat je hebt...