ik ben zo ver
ik ben zo ver
olie gepeild plus bij gevuld.
alle vet nippels gesmeerd.
ruitensproeiervloeistof bijgevuld.
remmen na gekeken.
hand rem weer werken gemaakt.
verlichting gecontroleerd vooral rem licht (wil niet in de langste landrover keting botsing allertijden belanden)
radio donna geprogameerd.
alleen nog brood smeren en 4 nachtjes slapen.
watch out belgie ik ben er helemaal klaar voor.
gr arjan
alle vet nippels gesmeerd.
ruitensproeiervloeistof bijgevuld.
remmen na gekeken.
hand rem weer werken gemaakt.
verlichting gecontroleerd vooral rem licht (wil niet in de langste landrover keting botsing allertijden belanden)
radio donna geprogameerd.
alleen nog brood smeren en 4 nachtjes slapen.
watch out belgie ik ben er helemaal klaar voor.
gr arjan
Re: ik ben zo ver
Ik ben er ook klaar voor, ik had nor ergens een CD radio liggen, is wel zo gezellig tijdens de diverse konvooien 
Moet alleen nog m'n antenne "tunen" heeft iemand zo'n metertje bij zich zodat ik bij Hazeldonk kan kijken of e.e.a. goed staat?
Marc

Moet alleen nog m'n antenne "tunen" heeft iemand zo'n metertje bij zich zodat ik bij Hazeldonk kan kijken of e.e.a. goed staat?
Marc
je kan beter afstemmen op de radiozender van Q-music
www.qmusic.be
er is zondag een speciaal programma rond dit event
start zou life te volgen zijn!
www.qmusic.be
er is zondag een speciaal programma rond dit event
start zou life te volgen zijn!
ha arjan ,
natuurlijk met ambulance en met mijn auto erop.
ik heb bericht gekregen van <u>berry weyers</u>. de verpleegster gaat niet mee vindt ik eigenlijk wel verveelend. want ik had het wel fijn gevonden dat zij er bij zou zijn. maar ik heb nu toch al een hele goeie vriendin geregeld die mee gaat en zij heeft ook ehbo en kent mij ook heeel erg goed.
belgie here I come
groetjes bart hendriks
natuurlijk met ambulance en met mijn auto erop.
ik heb bericht gekregen van <u>berry weyers</u>. de verpleegster gaat niet mee vindt ik eigenlijk wel verveelend. want ik had het wel fijn gevonden dat zij er bij zou zijn. maar ik heb nu toch al een hele goeie vriendin geregeld die mee gaat en zij heeft ook ehbo en kent mij ook heeel erg goed.
belgie here I come
groetjes bart hendriks
Yep,
Vandaag de kleppen gesteld, olie filter vervangen, luchtfilter schoongemaakt, olie vervangen, versnellingsbak opgetopt, tussenbak af laten lopen (moet nog steeds de keerring vervangen
).
De diffs en het stuurhuis gekontroleerd op olie.
M.a.w. "Dwarsligger" weer eens fijn verwend.
Tevens de de remklauwen swivelhuizen etc. voor de schijfrem upgrade gestraald met kunstof en in de verf gezet.
Groeten, Victor
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
Vandaag de kleppen gesteld, olie filter vervangen, luchtfilter schoongemaakt, olie vervangen, versnellingsbak opgetopt, tussenbak af laten lopen (moet nog steeds de keerring vervangen

De diffs en het stuurhuis gekontroleerd op olie.
M.a.w. "Dwarsligger" weer eens fijn verwend.
Tevens de de remklauwen swivelhuizen etc. voor de schijfrem upgrade gestraald met kunstof en in de verf gezet.
Groeten, Victor
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
Ik wil hier wel ff toegeven dat ik nog wel ff het een en ander na moet lopen
Het starten ging vanmorgen niet echt soepel,normaal gloeien ,sleuteltje om en lopen maar moet nu echt wel ff goed op het gaspedaal trappen om de boel draaiende te krijgen en dat bevalt mij eigenlijk helemaal niet
Nou ben ik morgen vrij dus maar is kijken of ie er morgen wel zo zin in heeft , anders maar ff langs Vis in Scheveningen ,ik moet er toch niet aandenken dat ie zondag niet start
Groet
Iris
Nipper the red 90
Het starten ging vanmorgen niet echt soepel,normaal gloeien ,sleuteltje om en lopen maar moet nu echt wel ff goed op het gaspedaal trappen om de boel draaiende te krijgen en dat bevalt mij eigenlijk helemaal niet
Nou ben ik morgen vrij dus maar is kijken of ie er morgen wel zo zin in heeft , anders maar ff langs Vis in Scheveningen ,ik moet er toch niet aandenken dat ie zondag niet start
Groet
Iris
Nipper the red 90