MudTerrain
MudTerrain
ik rij nu op BF MudTerrain banden en nou ben ik benieuwd of ik daar de hele winter op kan blijven rijden of dat ik beter andere banden er onder kan leggen ivm nat weer.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Re: MudTerrain
Ik rijd gewoon door, maar een beetje tricky kan he soms wel zijn
heb je nog je oude AT's of Mud en Snow's?
gr,
RoLandrover
heb je nog je oude AT's of Mud en Snow's?
gr,
RoLandrover
ik heb geen andere banden meer maar ik heb nog geen ervaring met Mud banden in de winter. Ik rij meestal 110 km/uur is dat redelijk of te snel.
Hangt zeker af van de temp. en de hoeveelheid regen!!
Hangt zeker af van de temp. en de hoeveelheid regen!!
wij rijden zelfs op muds te wintersport naar noorwegen, zolang je een 110 niet de "hoek om mept" gaat het heel goed.
voel je dat ie gaat glijden van het gas af en in het ergste geval een tikkie tegenstuur,en houdt je een 110 gewoon op de weg
voel je dat ie gaat glijden van het gas af en in het ergste geval een tikkie tegenstuur,en houdt je een 110 gewoon op de weg
Ik rij er ook rustig de hele winter mee door, en ook met 130 km/h uur op de autobaan. Heb wel eens een monteur gesproken die er een slipcursus mee had gedaan, was heel erg vaak uit de bocht gevlogen!
grt Tijn
grt Tijn
MIjn series is wat onderstuurd sinds ik ze eronder heb (vooral met nat weer) en is dus lastig overstuurd te krijgen in een bocht (wat ik liever heb, is beter te controleren) maar het kan wel , heeft erik vandaag gezien . Ik zou er rustig de hele winter mee doorrijden.
Cheers bowy
Cheers bowy