>Nijmeegs college voert motie 'aso-bakken' niet uit
>22 oktober 2004, 16:28:57
>NIJMEGEN (ANP) - Burgemeester en wethouders van Nijmegen hebben >vrijdagmiddag besloten geen parkeerverbod voor luxe terreinwagens in te stellen. >Ook kunnen eigenaren van die auto's gewoon een parkeervergunning krijgen.
>Het college distantieert zich bovendien van termen als 'aso-bakken' en 'PC Hooft->tractoren'. De gemeenteraad droeg het college woensdag op een parkeerverbod >voor terreinwagens in te stellen. Met negentien stemmen voor en zestien tegen >ging de raad akkoord met een daartoe ingediende motie van GroenLinks. Volgens >deze partij zijn de terreinwagens te milieuvervuilend en te gevaarlijk.
Als het zo met het grijze kenteken ook gaat is er nog hoop?!
Marco
Iedereen weer welkom in Nijmegen!!
Re: Iedereen weer welkom in Nijmegen!!
gelukkig maar,
anders was het vast niet geodgegaan in Nijmegen. hebben de fractie leden van groenlinks allemaal opeens een mooi modderig banden spoor in de tuin hebben. en hebben verschillende auto's opeens een paar bloemen aan de bullbar hangen .
groetjes
Nick
GREAT-olive
[exemplaros 2005]
anders was het vast niet geodgegaan in Nijmegen. hebben de fractie leden van groenlinks allemaal opeens een mooi modderig banden spoor in de tuin hebben. en hebben verschillende auto's opeens een paar bloemen aan de bullbar hangen .
groetjes
Nick
GREAT-olive
[exemplaros 2005]
Re: Iedereen weer welkom in Nijmegen!!
Zo, nu kan ik mijn protest affiche weer van m'n achterruit halen.
Ik heb de afgelopen dagen werkelijk NIEMAND gesproken die er ook maar één goed woord voor over had.
Ik moet eerlijkheidshalve wel vermelden dat niemand in mijn werk of vriendenkring een geitenwolle of groenlinksfan is.
Ik heb de afgelopen dagen werkelijk NIEMAND gesproken die er ook maar één goed woord voor over had.
Ik moet eerlijkheidshalve wel vermelden dat niemand in mijn werk of vriendenkring een geitenwolle of groenlinksfan is.