geloof dat ze zo genoemd worden.... niet in die volgorde.....
ben in het bezit van een 110 tDi uit 95 en nu was ik aan het kijken naar die dingen... die zijn een portie duur !!! Moet wel zeggen dat de prijzen nogal uiteen liggen..178 ex tot 380 in. Er zijn vast mensen die ze zelf in elkaar geknutseld hebben. Ben benieuwd naar hun ervaring of misschien weet iemand waar ik ze evt goedkoper zou kunnen krijgen..... (moeten natuurlijk niet na een maand al gaan roesten....)
sidebars/rockslider/dorpelprotectie
Re: sidebars/rockslider/dorpelprotectie
zelf maken kan voordeliger zijn, heb zelf voor mijn disco rocksliders gemaakt, en later laten stralen, choperen en poedercoaten, maar dat was toch zeker alles bij elkaar een 150 Euro.....maar goed daar heb je geen rocksliders bij een 4x4 shop.
heb je liebregts4x4 al geprobeerd.... zit altijd scherp in de prijzen
groeten
dave
heb je liebregts4x4 al geprobeerd.... zit altijd scherp in de prijzen
groeten
dave
Kijk ook even bij Vis Landroversupplies (Scheveningen)
Andries
Andries
Is net nog besproken, zie hier:
[www.prikpagina.nl]
Laten galvaniseren via een lanbouwmechanisatie bedrijf is helemaal niet duur. denk dat je met 30 euro wel klaar bent, als het niet veel minder is, moet ie wel een beetje schoon zijn (dus geen roest en verf). Ze sturen hem dan gewoon een keer mee met hun eigen spullen.
Jan Schober
[www.prikpagina.nl]
Laten galvaniseren via een lanbouwmechanisatie bedrijf is helemaal niet duur. denk dat je met 30 euro wel klaar bent, als het niet veel minder is, moet ie wel een beetje schoon zijn (dus geen roest en verf). Ze sturen hem dan gewoon een keer mee met hun eigen spullen.
Jan Schober
maar pas dan wel op voor kromtrekken in het bad.
Andries
Andries
Volgens mij trekt een kokerprofiel niet zo maar krom. Bij ons in ieder geval niet. Volgens mij is kromtrekken van toepassing op complexe constructies met verschillende diktes (zoals een schutbord)
Jan Schober
Jan Schober