a 4x4 is born
a 4x4 is born
goede avond prikkers.
ik heb net weer een aflevering gezien van "A 4x4 Is Born" en het ging over de veren en toestanden eromheen. maar wat gooit die Mark Evans er een hoop techniek onder zeg en wat een banden. ik kan niet wachten op de laatste aflevering of tot ik de bestelde DVD heb.
owja Bowy nog bedankt voor de link naar die site waar je de DVD kan bestellen.
Groetjes
Nick
GREAT-olive
[exemplaros 2005]
ik heb net weer een aflevering gezien van "A 4x4 Is Born" en het ging over de veren en toestanden eromheen. maar wat gooit die Mark Evans er een hoop techniek onder zeg en wat een banden. ik kan niet wachten op de laatste aflevering of tot ik de bestelde DVD heb.
owja Bowy nog bedankt voor de link naar die site waar je de DVD kan bestellen.
Groetjes
Nick
GREAT-olive
[exemplaros 2005]
Re: a 4x4 is born
Is toch allemachtig niet te geloven wat er inderdaad aan 'Goodies' met een hoofdletter G onder komt! Zooitje geld man! wel errrrruuuuuuugggg Gaaf!
Nu nog de lotery winnen!
gr,
RoLandrover
Nu nog de lotery winnen!
gr,
RoLandrover
Shit,
Vergeten te kijken.
Dat krijg je nu als er niet voor gewaarschuwd wordt. Was eigelijk ook vergeten dat het woensdag was.
Ik werk namelijk elke dinsdag. (Hoef ik niet naar school) En vandaag heb ik dus wel gewerkt vanwege nog een vrije dag.
Groeten,
Dave Frencken
Vergeten te kijken.
Dat krijg je nu als er niet voor gewaarschuwd wordt. Was eigelijk ook vergeten dat het woensdag was.
Ik werk namelijk elke dinsdag. (Hoef ik niet naar school) En vandaag heb ik dus wel gewerkt vanwege nog een vrije dag.
Groeten,
Dave Frencken
Dave,
Je bent niet de enigste ! ik ben het door omstandigheden ook vergeten ik denk dat ik maar gauw de video moet gaan programeren.
gr.
Jan Aart
Je bent niet de enigste ! ik ben het door omstandigheden ook vergeten ik denk dat ik maar gauw de video moet gaan programeren.
gr.
Jan Aart
En tot mijn verbazing: Coopers STT 255x85x16
;-);-)
Anton

Anton
Hey luitjes,
zeker een gaaf programma, ben een beetje wezen zoeken op het pretnet en heb de volgende link gevonden.
[www.i2itelevision.com]
Hierop kun je een beetje zien wat allemaal de bedoeling is.
OH ja hele mooie link page, voor scorpion racing is zeer impressive voor de echte offroad fanaat.
Groeten Maarten de Hoop
zeker een gaaf programma, ben een beetje wezen zoeken op het pretnet en heb de volgende link gevonden.
[www.i2itelevision.com]
Hierop kun je een beetje zien wat allemaal de bedoeling is.
OH ja hele mooie link page, voor scorpion racing is zeer impressive voor de echte offroad fanaat.
Groeten Maarten de Hoop