Vanavond avondrit Brabant: Wie nog meer?(herhaling)
Vanavond avondrit Brabant: Wie nog meer?(herhaling)
Hallo,
Zijn er ondertussen nog meer mensen die mee rijden in de rit van vanavond in Brabant? (zie eerdere posting van mij)
Lijkt me namelijk gezellig.
We vertrekken vanaf Moergestel.
Zijn er ondertussen nog meer mensen die mee rijden in de rit van vanavond in Brabant? (zie eerdere posting van mij)
Lijkt me namelijk gezellig.
We vertrekken vanaf Moergestel.
Re: Vanavond avondrit Brabant: Wie nog meer?(herhaling)
Patrick ben je er al uit met welke auto je gaat rijden en zoja hoelaat ga jij dan rijden
Groetjes Arno
Groetjes Arno
Bestte Arno,
ik ben er rond kwart over 8
Ik rijd met de nieuwe G4 mede omdat de series III maar 3 zitplaatsen heeft en er waarschijnlijk nog meerdere mensen meerijden.
Ik zie dat ze net thuiskomt (Gerda 4 met Margje ) dus ga ze nu even checken en zie je straks denk ik wel
Heb je mijn telefoonnummer nog?
Dan kun je bellen als het nodig is.
ik ben er rond kwart over 8
Ik rijd met de nieuwe G4 mede omdat de series III maar 3 zitplaatsen heeft en er waarschijnlijk nog meerdere mensen meerijden.
Ik zie dat ze net thuiskomt (Gerda 4 met Margje ) dus ga ze nu even checken en zie je straks denk ik wel
Heb je mijn telefoonnummer nog?
Dan kun je bellen als het nodig is.
Ik moet ook om 20.15 starten dus is het mogelijk om tegelijk met je te starten ik kan niet alles zelf dus ik zal iemand moeten volgen is dat mogelijk?
Ik heb je nummer nog
Groetjes Arno
Ik heb je nummer nog
Groetjes Arno
Lijkt me erg gezellig Arno,
Wij zijn in het zwart (Gerda 4) en in het Groen (groene LaRo Bodywarmer)
Heb alleen nog geen tijd gehad om de Lier erop te zetten, dus hoop dat het zonder ook lukt Heb wel mijn High Lift Jackie bij en wat kabeltjes dus moet een heel eind goed komen.
Tot straks
Wij zijn in het zwart (Gerda 4) en in het Groen (groene LaRo Bodywarmer)
Heb alleen nog geen tijd gehad om de Lier erop te zetten, dus hoop dat het zonder ook lukt Heb wel mijn High Lift Jackie bij en wat kabeltjes dus moet een heel eind goed komen.
Tot straks
oke ik zie je daar en ik heb wel een lier en ook kabels, touwen en ook een hi jack
Groetjes en tot straks Arno
Groetjes en tot straks Arno
Hmmm, te laat....
Had anders graag mee gewild!
Next time..!
|
Groetjes Jean Pierre.
Had anders graag mee gewild!
Next time..!
|
Groetjes Jean Pierre.