Wie 9 oktober avondrit Brabant?
Wie 9 oktober avondrit Brabant?
Hallo,
Ik wil even informeren wie er 9 oktober ( a.s. zaterdag) de avondrit (offroad) van de Recreatieve (Peter Mastenbroek) mee gaat rijden, de rit begint om 20:00 uur en eindigt om uiterlijk 02:00 uur en is voor 80% over slechte agrarische weggetjes 90km lang.(zegt men.....)
Lijkt me gezellig namelijk, ik weet nog niet of ik wel kan, maar denk het wel en dan doe ik waarschijnlijk ook wel mee.
De dag daarna gaan we naar de Efteling dus wordt een zwaar weekend. Maar wel leuk denk ik.
p.s. heb net even het weer goed van naderbij bekeken (meteo als hobby dus....) denk dat we tijdens die rit enorm veel regen hebben (dus zal modderig worden) en de dag daarna naar de Efteling denk ik dat ook letterlijk en figuurlijk in het water valt, foei wat een regen.
Ik wil even informeren wie er 9 oktober ( a.s. zaterdag) de avondrit (offroad) van de Recreatieve (Peter Mastenbroek) mee gaat rijden, de rit begint om 20:00 uur en eindigt om uiterlijk 02:00 uur en is voor 80% over slechte agrarische weggetjes 90km lang.(zegt men.....)
Lijkt me gezellig namelijk, ik weet nog niet of ik wel kan, maar denk het wel en dan doe ik waarschijnlijk ook wel mee.
De dag daarna gaan we naar de Efteling dus wordt een zwaar weekend. Maar wel leuk denk ik.
p.s. heb net even het weer goed van naderbij bekeken (meteo als hobby dus....) denk dat we tijdens die rit enorm veel regen hebben (dus zal modderig worden) en de dag daarna naar de Efteling denk ik dat ook letterlijk en figuurlijk in het water valt, foei wat een regen.
Re: Wie 9 oktober avondrit Brabant?
lijkt me leuk, ik kijk of ik kan.
Anton
Anton
Anton, is het de zelfde heftige rit als vorig jaar ??
gr Eric
gr Eric
Patrick ik ben van de partij. Ik heb me al ingeschreven voor de avondrit. Vorig jaar was deze erg gaaf vooral het speelterrein.
Groetjes Arno
Groetjes Arno
He Arno,
Lang geleden!
Lijkt me weer wel gezellig ja.
Weet jij iets van de zwaarte van deze rit? Weet namelijk niet welke Land Rover ik mee zal nemen, de net gerestaureerde van Series of de net 1 jaar oude Defender G4.
Laat effe weten of ie zwaar en heftig is of dat ie best te rijden is.
Ik wil namelijk aan geen van beiden iets kapot rijden.
Tot horens en tot morgen
Lang geleden!
Lijkt me weer wel gezellig ja.
Weet jij iets van de zwaarte van deze rit? Weet namelijk niet welke Land Rover ik mee zal nemen, de net gerestaureerde van Series of de net 1 jaar oude Defender G4.
Laat effe weten of ie zwaar en heftig is of dat ie best te rijden is.
Ik wil namelijk aan geen van beiden iets kapot rijden.
Tot horens en tot morgen
Het kan een stevige tocht zijn als het nat is geweest maar met de droogte van de afgelopen dagen zal het allemaal wel mee vallen.
Groetjes Arno
Groetjes Arno