hefdak
Re: hefdak
volgens mij moet je ook bpm+btw daar over betalen als je omkeurt naar kamper en als de auto nog geen tien jaar is kan dat aardig duur worden is het dan de moeite waard??
Re: hefdak
Het bouwjaar is 1985 hij loopt nu op gas en als dat grijskenteken geel wordt met 1900 kg dan heb je die kosten er snel uit.
Re: hefdak
hoorde net op het nieuws dat "grijs" blijft je hoeft dus nog niet om te bouwen
Re: hefdak
Grijs blijft misschien wel, maar ze blijven het toch steeds hebben over "misbruik" van het grijze kenteken en af en toe zie je opmerkingen voorbij komen als "fraude". Waarmee de particulieren bedoeld worden die niets anders doen dan zich keurig binnen de gestelde regels en wetten houden.
Waarbij ik het probleem niet begrijp omdat dit zo is opgelost en het ook om een beperkte groep gaat).
Waarbij ik het probleem niet begrijp omdat dit zo is opgelost en het ook om een beperkte groep gaat).
Re: hefdak
Ik heb in augustus 2003 mijn 110 swg op camperkenteken laten keuren. Het kan net, maar je moet wel e.e.a. verbouwen. Ik rij nu rond met een hefdak van 90X200X15 bovenop het dak en dat is geen verfraaiing van het voertuig noch een verbetering van de luchtweerstandswaarde.Ook heb ik moeten kiezen voor een onderbouw LPG tank om binnen voldoende ruimte te behouden. BPM: 5% van de catalogusnieuwwaarde volgens een heel ingewikkelde rekenmethode. Het kwam bij mij op een paar honderd euro's. Wel heb ik ramen rondom, een normale achterbank voor kids en een zee van ruimte voor de kampeerspullen als we op vakantie gaan!