terschelling

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Robert Windrich

terschelling

Bericht door Robert Windrich »

Is er iemand die weet of je op Terschelling op het strand mag rijden en of je daar een vergunning voor moet hebben / aanvragen?
Het zou om november gaan. Is er iemand onder de Prikkers die daar ervaring mee heeft? Ik hoor het graag.
gery

Re: terschelling

Bericht door gery »

bij mij weten mag je eigenlijk nergens meer op't strand rijden maar wordt het hier
en daar gedoogd. op terschelling zijn geloof ik nog enkele vergunning houders.
theironnurse

Bericht door theironnurse »

Mailtje naar Land Rover Club Terschelling..?

Ik weet dat sommige van hun leden een vergunning hebben, maar ik ben bang dat je alleen tot aan de duinen mag komen...

Gilbert
The Iron Nurse
Tinus

Bericht door Tinus »

Ja op Terschelling mag je in de herfst/wintermaanden (de exacte data weet ik niet meer) op het strand met je Laro, op voorwaarde dat je een vergunning hebt/haalt, deze kun je bij het gemeentehuis halen/kopen, daarna bij de politie laten stempelen en dan weer naar het gemeentehuis om hem op te halen.
De Laroclub op Terschelling (deze is iets van 200 leden groot) heeft echter liever dat je niet op "hun" strand komt "crossen" je kunt voor de zekerheid even contact met ze opnemen, dit heb ik vorig jaar ook gedaan en heb contact met Rolandrover gehad, ik heb helaas zijn e-mailadres niet meer. (was met oud en nieuw op Terschelling) Uiteindelijk heb ik besloten om de laro niet mee te nemen (is ook nog eens vrij prijzig ik dacht iets van dik 100-120 euro voor een "90" met de veerboot)

Suc6

Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Iris

Bericht door Iris »

Robert
ls het goed is heb je het formulier van Terschelling nu in je mailbox

Groet
Iris
Nipper the red 90
Robert Windrich

Bericht door Robert Windrich »

Iris, bedankt. Dat was een snelle service................
Plaats reactie